ظرفیت بسیج مساجد مورد توجه قرار گیرد/ مردم نسبت به تصمیم مسئولان بی‌اعتماد شده‌اند
کد خبر: 3750229
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

ظرفیت بسیج مساجد مورد توجه قرار گیرد/ مردم نسبت به تصمیم مسئولان بی‌اعتماد شده‌اند

گروع سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه سپاه و بسیج باید برای مملکت کار کنند، گفت: لازم است تا بیش از گذشته از ظرفیت گسترده بسیج مساجد در حوزه کارهای فرهنگی و خدمت‌رسانی به محرومان استفاده شود.

ظرفیت بسیج مساجد مورد توجه قرار گیرد/ مردم نسبت به تصمیم مسئولان بی‌اعتماد شده‌اند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اظهار کرد: باید به جوانان بسجیان کارهایی را واگذار کرد تا با شور و شوق و انگیزه متعالی آن را انجام دهند، البته لازم است تا از ظرفیت گسترده بسیج مساجد و محلات در حوزه کارهای فرهنگی و خدمت رسانی به محرومان بیش از پیش استفاده شود.
وی افزود: بر اساس منویات امام و رهبری سپاه و بسیج باید برای ممکلت کار کنند، از سوی دیگر باید از تلاش بسیجیان تشکر و تقدیر کرد، چراکه در سوره ابراهیم می‌فرماید «لَئِن شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با انتقاد از افراط و تفریط در برخورد با متخلفان اقتصادی گفت: احتکار حرام در موضوع تغذیه همچون گندم، برنج و غیره است و سایر احتکارها از نظر قانونی بررسی می‌شود، همچنین نباید انبارهای دارویی که برای تأمین نیاز یک داروخانه در نظر گرفته شده است به عنوان احتکار محسوب شود، درحالیکه این داروخانه از ارائه دارو به مردم هیچگاه خودداری نکرده است.
گردهمایی بزرگ بسیجیان اصفهان برگزار می‌شود
در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری رزمایش گردان‌های بسیج در سراسر کشور اظهار داشت: با برگزاری این رزمایش بسیج حالت فعال تری به خود گرفت و گروه های جهادی در راستای این رزمایش به صورت ویژه به مناطق محروم خدمت رسانی کردند.
سردار غلامرضا سیلمانی افزود: گردهمایی بزرگ بسیجیان استان اصفهان با حضور یکی از فرماندهان سپاه از تهران به زودی در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی که مردم درگیر آن هستند، گفت: سوء مدیریت سبب شده است تا نگاه‌ها به سمت رهبری سوق پیدا کند و مردم نسبت به تصمیم مسئولان بی‌اعتماد شده‌اند، در واقع به نوعی بحران بی اعتمادی ایجاد شده است.

captcha