تشرف یک بانوی مسیحی به دین اسلام شیعی در رشت
کد خبر: 3750230
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان صورت گرفت؛

تشرف یک بانوی مسیحی به دین اسلام شیعی در رشت

گروه اجتماعی- آنا دوبرووینا، بانوی مسیحی اهل شهر تولیاتی کشور روسیه به دین اسلام شیعی مشرف شد و با یک جوان رشتی ازدواج کرد.

تشرف یک بانوی مسیحی به دین اسلام شیعی در رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 3 مهر در حاشیه مراسم تشرف یک بانوی مسیحی به دین اسلام که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار کرد: گرایش افراد با مطالعه و آگاهی به دین اسلام و مذهب شیعه افتخارآمیز است.

وی در ادامه به توصیه اهل بیت(ع) به امر ازدواج اشاره کرد و افزود: رفتار مرد با همسر خود در خانه باید با اخلاق نیکو باشد و این امر در قوام زندگی تاثیرگذار است.

امام جمعه رشت متذکر شد: زن و مرد با عمل به آموزه‌های اسلام در کنار همدیگر به آرامش می‌رسند و زندگی آنها با برکت می‌شود.

آنا دوبرووینا، بانوی مسیحی تازه مشرف شده به دین اسلام شیعی نیز، به دوری جامعه اسلامی از بی‌ و بند و باری اشاره کرد و گفت: دوری جامعه مسلمانان از مشروبات الکلی یکی از بزرگترین موهبت‌های اسلام است.

وی به آشنایی خود به دین اسلام از دوران تحصیل اشاره کرد و افزود: در مدرسه قرآن را مطالعه کردم و قبل از آشنایی با همسرم پیش زمینه‌ای درباره اسلام و قصه‌های قرآنی داشتم.

بانوی مسیحی تازه مسلمان شده که اهل شهر «تولیاتی» کشور روسیه است، خاطرنشان کرد: پس از آشنایی با همسرم و مطالعه بیشتر درباره مذهب تشیع تصمیم گرفتم به دین اسلام شیعی مشرف شوم، زیرا به این نتیجه رسیدم اسلام بهترین مسیر برای زندگی است.

به گزارش ایکنا، خطبه عقد محمد نوروزمهر و آنا دوبرووینا توسط آیت‌الله فلاحتی قرائت شد و یک جلد قرآن کریم از طرف نماینده ولی فقیه در گیلان به این زوج جوان اهدا گردید.

انتهای پیام

captcha