حفظ نظام و وحدت میان همه اقشار و گروه‌ها باید در اصل اقدامات مسئولان باشد
کد خبر: 3750257
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

حفظ نظام و وحدت میان همه اقشار و گروه‌ها باید در اصل اقدامات مسئولان باشد

گروه سیاسی- معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی جلب رضایت مردم و ایجاد امید و نشاط و رضایت مردم باید در اولویت کار مسئولان نظام باشد، گفت: امروز نباید دنبال اختلافات سیاسی باشیم بلکه حفظ نظام و وحدت میان همه اقشار و گروه‌ها باید در اصل اقدامات ما باشد.

حفظ نظام و وحدت میان همه اقشار و گروه‌ها باید در اصل اقدامات ما باشد

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان امروز، سوم مهرماه در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و ازخودگذشتگی نیروهای مسلح و نظامی ماست که در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی مردم نگذاشتند یک وجب از خاک ایران از کشور جدا شود و تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.
وی افزود: هنگامی که انقلاب ما به پیروزی رسید کشورهای خارجی صدام را تحریک کردند تا به کشور ما حمله کند و ما بدون آمادگی قبلی در مقابل آنها ایستادیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: ما باید قدردان ایثارگران، شهدا، جانبازان، آزادگان و تمام کسانی باشیم که در هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع و جان خود را فدا کردند تا ما پیروز میدان شویم.
وی همچنین خطاب به دستگاه‌های اجرایی هم اعلام کرد: وظیفه همه دستگاه‌هاست که جامعه ایثارگری را فراموش نکنند و از آنها سرکشی کنند.
خوش اقبال در ادامه سخنان خود به شرایط کنونی کشورمان اشاره و اعلام کرد: در شرایط کنونی که با مشکلات اقتصادی و معیشتی و توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا روبرو هستیم، همه باید در راستای خواسته‌های به حق مردم تلاش کنیم.
وی با عنوان اینکه بخشی از نگرانی امروز مردم ما به عدم مدیریت صحیح مسئولان برمی‌گردد، ذکر کرد: در شرایطی که هنوز تحریم‌ها شروع نشده است متاسفانه عده‌ای در داخل خود تحریمی را شروع کرده و وضع اقتصادی را دچار مشکل کرده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: ما وارد جنگ نابرابر اقتصادی شده‌ایم که نیاز هست مدیران ما همچون هشت سال دفاع مقدس این مسئله را هم مدیریت کنند و امیدواری را به مردم و جامعه بازگردانند.
وی گفت: ما همچنین گلایه مند هستیم از مسئولانی که در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ورود پیدا نمی‌کنند که کوتاهی آنها به هیچ وجه قابل قبول نیست.
خوش اقبال با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی ما مردم است، عنوان کرد: امروز نیروهای امنیتی ما در منطقه حرف اول را می‌زنند که اگر مردم در کنار آنها نباشند به مشکل برخواهند خورد.
وی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی جلب رضایت مردم و ایجاد امید و نشاط و رضایت مردم باید در اولویت کار مسئولان نظام باشد، گفت: امروز نباید دنبال اختلافات سیاسی باشیم بلکه حفظ نظام و وحدت میان همه اقشار و گروه‌ها باید در اصل اقدامات ما باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه همه مسئولان در عین اختلاف سلیقه برای حل مشکلات مردم کار می‌کنند، بیان کرد: امروز تضعیف دولت، ظلم به نظام است و دفاع از دولت، دفاع از حاکمیت است.
خوش اقبال در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات تروریستی چند روز گذشته در شهر اهواز اشاره و عنوان کرد: تمامی اقوام و گروه ها و جریانات سیاسی کشور در کنار یکدیگر و همدل و متحد در مقابل اقدامات اینچنینی ایستادگی می‌کنند و از کشور و مردم خود دفاع خواهند کرد.
وی در پایان یادآور شد: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه(چهارم مهرماه) آیین گرامیداشتی برای شهدای حادثه تروریستی اهواز در مسجد جامع سنندج برگزار خواهد شد که حضور باشکوه تمامی اقشار، گروه ها، اصناف، بازارایان، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در آن ضروری است.
انتهای پیام

captcha