نمایشگاه «چهل طلوع افتخار» در یاسوج برپا شد
کد خبر: 3750274
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

نمایشگاه «چهل طلوع افتخار» در یاسوج برپا شد

گروه فرهنگی ــ نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان چهل طلوع اقتدار در یاسوج گشایش یافت.

نمایشگاه«چهل طلوع افتخار» در یاسوج برپا شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، سوم مهرماه در حاشیه برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان چهل طلوع اقتدار، اظهار کرد: اپلیکیشن فرمانده آسمانی برای معرفی شهید ستار اورنگ نخستین شهید مدافع حرم استان طراحی شد.
وی افزود: اپلیکیشن «پد خندق» نیز با هدف معرفی عملیات غرورآفرین «پد خندق» که برگ زرینی از افتخارآفرینی رزمندگان دلاور استان کهگیلویه و بویراحمد است، تولید شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: «سردار دل‌ها» اپلیکیشنی است که جهت معرفی سرتیپ شهید «جواد هرمزپور» از سرداران بنام هشت سال دفاع مقدس استان توسط مدیریت فضای مجازی و ماهواره‌ای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد طراحی شده است.
آسمند عنوان کرد: اپلیکیشن «فاتحان شمال غرب» نیز جهت معرفی شهیدان «گودرز نجفی»، «عبدالمحمد خرم‌روز»، «حبیب آرام‌زاده»، «قاسم قاسمی»، «آیت صدیقی»، «محمد سهرابی‌ثانی» و «قاسم احمدی» از شهدای تیپ 48 فتح که در مردادماه سال 90 در درگیری با گروه پژاک در شمال غرب به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، تولید شده است.
وی «عقاب آسمانی» را دیگر اپلیکیشن تولید شده توسط این اداره‌کل برشمرد و تصریح کرد: این اپلیکیشن نیز به معرفی شهید «ابراهیم امیدبخش» می‌پردازد که با گرفتن ساعت طلای خلبانان در آمریکا به میهن عزیزمان بازگشت و در عملیات آزادسازی سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در این مراسم کتاب پلاک طلا به نویسندگی محمود خرم‌ازاد، نمایشنامه پس از آن روز نوشته اورنگ نارکی، انار بهشت نوشته زهرا رضائی فرد و آنچه پدر می‌دانست نگفت رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha