رعایت طرح راهبردی اقتصاد مقاومتی؛ استراتژی مهم برای غلبه بر مشکلات
کد خبر: 3750277
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

رعایت طرح راهبردی اقتصاد مقاومتی؛ استراتژی مهم برای غلبه بر مشکلات

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‎فقیه در سپاه خرم‎آباد با اشاره به اهمیت حفظ نام و یاد شهدا، گفت: استکبار جهانی با جنگ اقتصادی و روانی وارد مبارزه با ما شده است که به یاری خدا، با الگوپذیری از شهدا، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و رعایت طرح راهبردی اقتصاد مقاومتی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

 رعایت طرح راهبردی اقتصاد مقاومتی؛ یک استراتژی مهم برای غلبه بر مشکلات

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی پاکدامن، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد، عصر سه‌شنبه، سوم مهر در یادواره شهدای شهرستان خرم‌آباد که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در دبیرستان دانشگاه لرستان برگزار شد، با تسلیت ایام اسارت اهل‌بیت امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: ما میراث‌دار شهدایی هستیم که تا ابد می‌درخشند.
وی گفت: عامل حادثه عاشورا دشمنان داخلی بودند که در زمان پیامبر هم شمشیر را از رو بسته بودند و دشمنی خود را انکار نمی‌کردند و تمام‌قد در برابر اسلام ایستادند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان این‌که هدف دشمنان ما اضمحلال و به‌هم‌ریختگی اوضاع داخلی است، افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که در صورتی می‌تواند بر ما غلبه کند که اوضاع داخلی کشورمان را به هم بریزد.
پاکدامن ادامه داد: تا چند سال قبل ما عربستان را دشمن نمی‌دانستیم ولی از زمانی‌که آشکارا اعلام کردند قصدشان نابودی جمهوری اسلامی ایران و سلب حاکمیت ایران از تمامیت ارضی خودش است و برای رسیدن به این هدف داعش را به وجود آوردند، ما به عمق این دشمنی و قساوت پی بردیم.
وی اضافه کرد: در قرآن‌کریم هم درد بیان شده است و هم درمان که دشمنان ما دردهایی هستند که ما با داشته‌های معنوی و تمام نعمت‌ها با آن‌ها مقابله می‌کنیم و اگر از این نعمت‌ها به‌خوبی استفاده نکنیم متضرر می‌شویم.
وی با اشاره به حضور فعال جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ما 36 هزار شهید دانش‌آموز، هفت هزارشهید زن تقدیم این انقلاب کرده‌ایم و خیلی از هموطنان ما یا خودشان یا خانواده و بستگان‌شان از بمباران‌های هوایی دشمن متضرر شدند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: دشمن با حجاب و آزادی ما کاری ندارد بلکه این‌ها را دست‌مایه‌ای قرار داده است تا عقاید ما را عوض کند که ما هم مانند کشور ترکیه نسبت به دین بی‌تفاوت باشیم چراکه در کشور ترکیه خیلی از خانم‌ها حجاب دارند آمریکا با آن‌ها قراردادهای مهم می‌بندد.
پاکدامن با بیان این‌که هدف اصلی آمریکا زیر سلطه بردن کشور ماست، تصریح کرد: در دوران حکومت شاهنشاهی لقب ژاندارم منطقه را به ایران دادند اما سال 57 بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی از فرودگاه های ایران خارج شدند که این نشان از وابستگی رژیم پهلوی به بیگانگان داشت.
وی با اشاره به دشمنان قسم‌خورده اسلام اضافه کرد: دین اسلام به‌خاطر تأکید بر عدالت‌محوری در همه امور از همان ابتدا دشمنانی داشته است و تاریخ گواهی می‌دهد ظالمان در مقابل پیامبراکرم(ص) و حضرت علی(ع) ایستادگی کردند پس ما چگونه انتظار داشته باشیم که در برابر ولی‌فقیه جبهه‌گیری نکنند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: امام حسین(ع) با آگاهی از شرایط زمان به میدان مبارزه رفتند و در آخرین روزها و ساعات عمرشان چندین سخنرانی داشتند و آسیب‌های جامعه را برشمردند.
حجت‌الاسلام پاکدامن با اشاره به اهمیت حفظ نام و یاد شهدا، گفت: استکبار جهانی با تمام ابزارها سعی می‌کند ما را وادار به تسلیم در برابر خواسته‌های خود کند و با جنگ اقتصادی و روانی وارد مبارزه با ما شده است که به یاری خدا، با الگوپذیری از شهدا، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و رعایت طرح راهبردی اقتصاد مقاومتی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha