رزمایش خدمات‌رسانی و نقش‌آفرینی سپاه محمد رسول‌الله(ص) در سلماس ادامه دارد
کد خبر: 3750296
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
تا پایان هفته دفاع مقدس؛

رزمایش خدمات‌رسانی و نقش‌آفرینی سپاه محمد رسول‌الله(ص) در سلماس ادامه دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلماس از تمديد رزمایش خدمات‌رسانی و نقش‌آفرینی سپاه محمد رسول‌الله(ص) در این شهرستان تا پایان هفته دفاع مقدس خبر داد.

تمديد رزمایش خدمات‌رسانی و نقش‌آفرینی محمدرسول الله(ص) درسلماس تاپایان هفته دفاع مقدس

خدیجه راعی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلماس در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، بیان کرد: رزمایش خدمات‌رسانی و نقش‌آفرینی اقشار با عنوان محمدرسول الله(ص) از 9 شهریورماه آغاز شد و بنابود تا 29 شهریورماه‌ ادامه داشته‌ باشد، اما به جهت استقبال بسیار خوب جهادگران تا هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه یافت.

راعی اظهار کرد: در این راستا سازمان بسیج جامعه زنان مأموریت روز سه‌شنبه، 3 مهرماه را با شعار تجلی مهر زینبی انتخاب کرد تا در این حرکت ملی نقش مکمل بودن بانوان در حرکت‌های انقلاب را انعکاس دهد.

وی با اشاره به اینکه رزمایش تجلی مهر زینبی در سلماس توسط 6 گروه جهادی در مساجد شهری و روستایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: جهادگران خدمات مختلفی از جمله ویزیت رایگان، مشاوره‌مذهبی و خانوادگی، تربیت فرزند و فرزندآوری ارائه‌ دادند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلماس یادآور شد: همچنین در راستای رزمایش روز چهارشنبه، 4 مهرماه در دبیرستان دخترانه سمیه مشاوره‌ مذهبی، خانوادگی و ایستگاه‌ سلامت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha