برگزاری دومین یادواره شهدای گمنام هیدج
کد خبر: 3750316
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

برگزاری دومین یادواره شهدای گمنام هیدج

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) هیدج از برگزاری دومین یادواره شهدای گمنام در این شهر خبر داد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در بصیرت‌افزایی در جامعه دارد.

برگزاری دومین یادواره شهدای گمنام هیدجسمیه بابایی، مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) هیدج در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: حوزه علمیه و پایگاه بسیج طلاب خواهران هیدج به مناسبت هفتمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و هفته دفاع مقدس دومین یادواره شهدای گمنام شهر هیدج را برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه سخنران این مراسم خانم بیگوردی مدرس حوزه است، اظهار کرد: سخنرانی این مدرس با محوریت مباحث تربیت خواهد بود.
مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) هیدج اظهار کرد: این مراسم معنوی همزمان با چهارشنبه، 4 مهرماه ساعت 15 الی 17:30 در حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) هیدج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، تصريح كرد: اقتداری كه نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به بركت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
بابایی بیان كرد: برای زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه باید تلاش كنند كه این فرهنگ به نسل‌های آینده انتقال یابد و برگزاری یادواره شهدا و تكریم خانواده شهدا از جمله راه‌های انتقال این فرهنگ با ارزش است.
وی یادآور شد: اگر رشادت‌طلبی، ایثار، از خودگذشتگی‌ها و جان نثاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در آن روزها نبود، هم اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، از این رو خلوص پاک آن شهدا و قطره خونی که در مسیر انقلاب اهدا کرده‌اند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.
وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در بصیرت‌افزایی در جامعه دارد، ادامه داد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم انقلاب اسلامی، عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است؛ از این رو برگزاری یادواره شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.
انتهای پیام
captcha