تفکر جهادی ضرورت امروز کشور است/ حمایت از کالای ایرانی
کد خبر: 3750339
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

تفکر جهادی ضرورت امروز کشور است/ حمایت از کالای ایرانی

گروه اجتماعی ـ مسئول نهاد رهبری دنشگاه علوم پرشکی لرستان با بیان این‌که حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی یک سرمایه‌گزاری و عامل پیروزی آینده است، گفت: شاید کیفیت برخی از کالا‌های ایرانی نسبت به نوع خارجی آن تا حدودی پایین‌تر باشد، اما برای رشد کشور و ملت باید تفکر جهادی داشته باشیم.

 اساتید دنشگاه نگاه الهی به موضوع تحریم‌ها را در بین مردم تقویت كنند

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی مرادیان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشكی لرستان که سه‎شنبه، سوم مهر در خرم‎آباد برگزار شد، بر ضرورت توجه به گفتمان رهبری انقلاب تأكید كرد و افزود: عناوینی كه معظم‌له برای نام‌گذاری سال‌ها استفاده می‌کنند بر اساس واقعیت‌های اجتماع است.
وی خاطرنشان كرد: در همه‌ احوال به‌ویژه شرایط كنونی كه كشور در تنگنای اقتصادی قرار دارد پیروی از منویات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری یک امر ضروری و تأثیرگذار است.
مرادی وظیفه‌ اساتید دانشگاه به‌عنوان نخبگان مملكت را بسیار سنگین دانست و ادامه داد: بدون تردید حرف اساتید در بین مردم بسیار گیراتر و تأثیرگذارتر خواهد بود لذا اساتید باید نگاه الهی به موضوع تحریم‌ها را در بین مردم تقویت كنند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی لرستان ادامه داد: خداوند متعال در قرآن به‌صراحت به مؤمنان وعده داده است كه در پس مشقات روزهای پیروزی و موفقیت در راه خواهد بود.
مرادیان اظهار کرد: حمایت از تولید ملی و كالای ایرانی مطابق تأكیدات رهبر انقلاب یک سرمایه‌گزاری و عامل پیروزی آینده است.
وی گفت: شاید كیفیت برخی از كالاهای ایرانی نسبت به نوع خارجی آن تا حدودی پایین‌تر باشد اما برای رشد كشور و ملت باید تفكر جهادی داشته و فداكاری كرد.

انتهای پیام

captcha