برگزاری نمایشگاه اقتدار نیروی دریایی سپاه در پیاده راه فرهنگی رشت
کد خبر: 3750368
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
حسنی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه اقتدار نیروی دریایی سپاه در پیاده راه فرهنگی رشت

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: نمایشگاه اقتدار نیروی دریایی سپاه، با 40 غرفه در بافت مرکزی پیاده راه فرهنگی شهر رشت در حال برگزاری است.

برگزاری نمایشگاه اقتدار نیروی دریایی سپاه در پیاده راه فرهنگی رشتعلیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: نمایشگاه اقتدار نیروی دریایی سپاه، با مشارکت شورای اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در بافت مرکزی پیاده راه فرهنگی این شهر در حال برگزاری است.

وی افزود: نمایشگاه اقتدار نیروی دریایی سپاه، با توجه به ایام گرامیداشت دفاع مقدس در رشت به مدت یک هفته در پیاده راه فرهنگی در حال برگزاری است و عموم علاقه‌مندان می‌توانند از دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه دستاوردهای نیروی دریایی بازدید کنند.

حسنی گفت: در این نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات نظامی علمی و پژوهشی و غرفه‌های فرهنگی جنگ نرم در قالب ۴۰ غرفه با همت دانشگاه افسری علوم دریایی امام خامنه‌ای برای آحاد علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 7 مهرماه جاری از ساعت 8 و 3 دقیقه لغایت ۲۳ برای عموم علاقه‌مندان قابل بازدید است.

انتهای پیام

captcha