روحانیت به جای چگونگی عاشورا و دفاع مقدس به چرایی آن‌ها بپردازد
کد خبر: 3750378
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

روحانیت به جای چگونگی عاشورا و دفاع مقدس به چرایی آن‌ها بپردازد

گروه معارف ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: باید روحانیت پیراهن رزم تن کند و به جای چگونگی عاشورا و دفاع مقدس به چرایی آن‌ها بپردازد.

 انتقاد یک مسئول از نطق غیرمسئولانه  برخی نمایندگان نماینده مجلس

به گزارش ایکنا از مازندران حجت الاسلام یدالله غلامی، مسئول امروز چهارم مهرماه در همایش یاد یاران ویژه طلاب و روحانیان رزمنده که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی جنگی نظامی، جنگ فرهنگی و عقیدتی را پشت سر گذاشت و در حال حاضر در جنگ اقتصادی قرار گرفته و ما در همه عرصه‌ها پیروز شدیم و در این عرصه نیز مقام معظم رهبری ستاد تشکیل داد. 

وی با بیان اینکه  در همه عرصه‌های نبرد با دشمن با دادن هزینه‌های سنگین مادی و معنوی پیروز شدیم، افزود: این تلفات در همه عرصه‌ها بود و در عرصه فرهنگی دشمن می خواست ملت را تهی کند اما نتوانست و شهدایی همچون حججی از میان همان ناتوی فرهنگی دشمن رشد یافت.

غلامی تصریح کرد: در شش ماه گذشته درآمد ارزی خوبی داشتیم و هزینه کشور کمتر از درآمدش است و این کشور در تنگنای اقتصادی قرار ندارد.

وی افزود: باید روحانیت پیروهن رزم تن کنند و به جای چگونگی عاشورا و دفاع مقدس به چرایی آنها بپردازد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با انتقاد از اظهار نظرهای اخیر برخی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:  فشارهای استکبار درباره مسئله هسته‌ای از یک نطق غیرمسئولانه  در مجلس شروع شد و چندین سال است یک ملت  دارد تاوان می‌دهد.

وی افزود: روحانیت از ابتدا سرباز ولایت بوده و اکنون نیز باید مواظب باشد تا دیگران عاشورا و تاریخ انقلاب را تحریف نکنند و روحانیت مسئولیت دارد تا در این عرصه تلاش مضاعف داشته باشد.

به گزارش ایکنا در این مراسم از برخی از جانبازان، خانواده شهدا و آزاده روحانی تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha