وسعت علم خداوند را خواهان باشیم/ توجه به امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3750400
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
حجت‌الاسلام‌ عباس جعفری:

وسعت علم خداوند را خواهان باشیم/ توجه به امر به معروف و نهی از منکر

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه کوهبنان بیان کرد: همواره باید وسعت علم خداوند را خواهان باشیم تا هم خانواده‌ها و هم مردم جامعه آینده در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند تا در نهایت به رضوان الهی برسند.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، چهارم مهرماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با استناد به آیات و روایات، بیان کرد: دشمنان و فتنه‌گران همواره در راستای گسترش منکرات تلاش می‌کنند و در این راستا هزینه‌های فراوانی صرف می‌کنند.
وی ادامه داد: در هر زمانی کسانی در برابر پیامبران و امام حق خویش ایستادند تا جلوی گسترش حق را بگیرند اما گردانندگان عرش الهی و یاوران آنان با ایمان به خدا و استغفار حامی معنوی انسان‌های مؤمن بودند.
امام‌جمعه کوهبنان تأکید کرد: همواره باید وسعت علم خداوند را خواهان باشیم تا هم خانواده‌ها و هم مردم جامعه آینده در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند تا در نهایت به رضوان الهی برسند.
وی گفت: فرشتگان همواره دعا می‌کنند که خدا انسان‌ها را در برابر بدی حفظ کند؛ لذا رحمت خداوند شامل حال کسانی خواهد شد که از گناه دوری کنند و عمل صالح انجام دهند.
حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: اگر بخواهیم به مقامات عالیه حضرت حق برسیم باید همواره به امر به معروف و نهی منکر توجه داشته باشیم و خود در این راستا پیش قدم باشیم.
در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: یکی از قسمت‌های ارزشمند زیارت عاشوراست که سه گروه مورد لعن قرار می‌گیرند در حالی که در جریان عاشورا شرکت نداشتند و در زمان ظهور هم گروهی مورد مؤاخذه قرار می‌گیرند کسانی که راضی به حادثه کربلا بودند.
وی عنوان کرد: در حالی که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم شاهد حرکات و رفتار گروهی هستیم که دانسته یا ندانسته کارهایی انجام می‌دهند که باید آگاهی داده شوند و یا به مردم معرفی شوند تا جلوی کارهای آنان گرفته شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تأکید کرد: در زمان فعلی در امتحانی بزرگ قرار داریم که باید تلاش کنیم با موفقیت و سربلندی این مرحله را پشت سر بگذاریم چون ما حرف حق می‌زنیم دشمن در صدد تخریب است.
وی بیان کرد: دشمنان وقتی احساس کردند حیات‌شان در حال نابودی است در تلاش هستند که جامعه بشری را از بین ببرند چون آنان به پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی اعتقاد دارند.
در ادامه عباس زاهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوهبنان گفت: بایستی همواره سرنوشت دیگران را مورد نظر قرار دهیم و در راستای سعادت و خوشبختی آنان تلاش کنیم و مواظب باشیم از خطوط قرمز عبور نکنیم.
وی با اشاره به اینکه از موقعیت خانوادگی و اجتماعی برای گسترش امر به معروف بهره ببریم، ادامه داد: باید هم به واجبات و مستحبات توجه خاص کنیم و هم طوری صحبت کنیم که دشمن نتواند برداشت خاصی از حرف ما داشته باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوهبنان بیان کرد: باید تلاش شود تا جلوی گسترش انحرافات گرفته شود، امر به معروف و نهی از منکر در کنار هم باشند و این مهم را از دستگاه‌های اداری از جمله آموزش و پرورش که قشر عظیمی از جامعه را در بر دارد؛ مورد توجه بیشتری قرار دهیم.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha