نمایشگاه عکس دفاع مقدس در موزه میراث فرهنگی آبادان برپا شد
کد خبر: 3750420
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در موزه میراث فرهنگی آبادان برپا شد

گروه فرهنگی ـ واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر آبادان با همکاری موزه میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آبادان نمایشگاه عکسی با موضوع دفاع مقدس در موزه آبادان دایر کرد.

 نمایشگاه عکس دفاع مقدس در  موزه میراث فرهنگی آبادان برپا شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و یادآوری حماسه‌سازی‌های مردمان این سرزمین در 8 سال حماسه و جنگ، حوزه هنری آبادان اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس کرده است.

این نمایشگاه عکس که از روز گذشته 3 مهرماه در موزه آبادان برپا شد، شامل 50 قطعه عکس از آثار هنرمندان اهواز، آبادان و خرمشهر که در اندازه 40*30 در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مولود اسفندیاری مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آبادان هدف از برگزاری این نمایشگاه را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه آفرینان دفاع مقدس دانست و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها شناساندن و معرفی فرهنگ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به نسل آینده است . دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، تداعی گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.

وی اعلام کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه 17 الی 22 است و علاقه‌مندان تا 6 مهرماه می‌توانند از این نمایشگاه که در موزه میراث فرهنگی فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آبادان برپا شده است دیدن کنند.

انتهای پیام

captcha