آهنگسازان آلبوم موسیقی«رستاخیز سرخ» میهمان «اتفاق ترانه» می‌شوند
کد خبر: 3750449
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

آهنگسازان آلبوم موسیقی«رستاخیز سرخ» میهمان «اتفاق ترانه» می‌شوند

گروه هنر ــ محسن جلیلی و مهدی آقایی آهنگ‌سازان آلبوم موسیقی «رستاخیز سرخ» به همراه سعید نبئی، نوازنده‌ ترومپت روز شنبه ۷ مهرماه میهمان سی‌وچهارمین برنامه «اتفاق ترانه» هستند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در سی‌وچهارمین محفل موسیقی «اتفاق ترانه» که با اجرای اهورا ایمان از ترانه‌سریان بنام موسیقی کشور همراه است، علاوه بر سخنرانی محسن جلیلی؛ موسیقی‌دان مطرح کشور، سعید نبئی و مهدی آقایی از نوازندگان مطرح ترومپت و پیانو به اجرای موسیقی خواهند پرداخت و در ادامه عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه‌سرای خوش‌قریحه‌ کشورمان به عنوان کارشناس ترانه حضور خواهد داشت.

در این برنامه علاوه بر اجرای قطعاتی از آلبوم موسیقی «رستاخیز سرخ» توسط سعید نبئی و مهدی آقایی، طبق روال برنامه اتفاق ترانه، مباحث مختلفی درباره‌ تاریخچه نوحه‌های عاشورایی، تلفیق شعر و موسیقی توسط عبدالجبار کاکایی، محسن جلیلی و اهورا ایمان مطرح می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه، شعرخوانی شاعران و ترانه‌سرایان حاضر در نشست خواهد بود که همواره با استقبال شرکت کنندگان در این برنامه مواجه خواهد شد.

«رستاخیز سرخ» که از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری به شمار می‌رود، شامل ۱۱ قطعه موسیقی با آهنگ‌سازی محسن جلیلی و مهدی آقایی و همکاری هنرمندانی چون سعید نبئی(ترومپت)، مهدی آقایی( پیانو و کیبورد)، علیرضا مصدقی(عود) است و ضبط، میکس و مسترینگ این اثر در استودیو هلال انجام گرفته است و هم‌زمان با ماه محرم وارد بازار موسیقی کشور شده است.

یادآور می‌شود، سی‌وچهارمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به همت مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز موسیقی حوزه هنری، هفتم مهرماه ساعت 16 در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha