فعالان تاریخ شفاهی ‌همدان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
کد خبر: 3750480
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

فعالان تاریخ شفاهی ‌همدان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

گروه فرهنگی ــ ۱۰ نفر از مسئولان ستاد برگزاری شب خاطره ‌همدان در نشست ویژه‌برنامه شب خاطره در محضر رهبر انقلاب شرکت می‌کنند.

فعالان تاریخ شفاهی استان همدان به محضر رهبر انقلاب می‌روند

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، ویژه‌برنامه‌ شب خاطره با حضور خانواده‌ شهدا و ایثارگران، فعالان دفاع مقدس و انقلاب و همچنین پژوهشگران تاریخ شفاهی استان‌های کشور در محضر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.
این نشست امروز، 4 مهرماه هم‌زمان با سالروز عملیات ثامن‌الائمه در تهران برگزار خواهد شد. تعداد 10 نفر از مسئولان ستاد برگزاری شب خاطره‌ استان همدان نیز در این نشست شرکت خواهند کرد.
«شب خاطره» عنوان برنامه‌ای است که در اولین پنج‌شنبه هرماه، دو ساعت و نیم قبل از اذان مغرب در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی و در بعضی از شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود. در این محفل صمیمی که حدود 26 سال از تولدش می‌گذرد، رزمندگان و شاهدان عینی سال‌های شکوهمند دفاع مقدس گرد‌هم می‌آیند و آن دوران طلایی را مرور می‌کنند تا این یادهای پرافتخار در دفتر تاریخ، برای نسل‌های آینده به یادگار باقی بماند. محتوای اصلی برنامه، بیان خاطرات یک نسل(که یا از دوستان شهدا هستند یا خودشان رزمنده بوده‌اند یا خانواده‌ی شاهد هستند) از رویدادهایی است که سال‌های مبارزه و جهاد را شکل داده‌اند.
این برنامه از سال 1371 به صورت منظم و بدون وقفه برگزار شده است. علاقه‌مندان برای نصب اپلیکیشن شب خاطره می‌توانند به نشانی https://shabekhatere.ir مراجعه کنند.
ویژه‌برنامه‌ شب خاطره در هفته دفاع مقدس، برای چهارمین بار است که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha