«رمز عبور» شبکه چهار برای «روایت حماسه»
کد خبر: 3750512
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

«رمز عبور» شبکه چهار برای «روایت حماسه»

کانون خبرنگاران نبأ ــ دو ویژه‌برنامه «روایت حماسه» و «رمز عبور» در روزهای پنجم و ششم مهرماه همزمان با روزهای پایانی هفته دفاع مقدس به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گروه سیاسی شبکه چهار سیما برای دو روز پایانی هفته دو مستند گزارشی «روایت حماسه» و «رمز عبور» را ویژه هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.
بنابراین گزارش، «روایت حماسه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد جبارزاده، پنجم و ششم مهرماه، ساعت 15:40 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. در این ویژه برنامه که در قالب مستند گزارشی تهیه و تولید شده است، پیشرفت موشکی ایران از زمان جنگ تا کنون به تصویر کشیده می‌شود.
گفت‌وگو با فرماندهان هوافضای سپاه، گفت‌وگو با سردار صفوی و سردار حاجی‌زاده از جمله بخش‌های این مستند است. همچنین پخش یک مصاحبه آرشیوی با شهید تهرانی مقدم در خصوص پیشرفت موشکی ایران یکی دیگر از بخش‌های این برنامه است.
«رمز عبور» به تهیه‌کنندگی فرج آلادین در دو قسمت پنجشنبه، پنجم مهرماه، ساعت 22 و جمعه، ششم مهرماه، ساعت 22:30 پخش می‌شود. این مستند نیز در قالب گزارشی با چهار فرمانده دفاع مقدس سردار افشار، سردار غلامی، سردار مهرپویا و سردار مولایی در خصوص مدیریت جهادی در زمان جنگ به گفت‌وگو می‌پردازد.
رقیه بقایی
انتهای پیام

captcha