بازدید دانش‌آموزان از موزه‌های شهر تهران‌ کلید خورد
کد خبر: 3750587
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران؛

بازدید دانش‌آموزان از موزه‌های شهر تهران‌ کلید خورد

گروه جامعه ــ موزه ملی ایران امروز میزبان جمعی از دانش‌آموزان نخبه منطقه 11 بود که با همراهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار و تعدادی از مدیران شهری از بخش‌های مختلف این موزه بازدید کردند.

به گزارش ایکنا؛ به‌نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، جمعی از دانش‌آموزان نخبه منطقه ۱۱ با همراهی شجاع پوریان‌معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، آبادیان شهردار منطقه ۱۱، توکلی مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری، طباطبایی مشاور اجرایی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، توتونچی مشاور رسانه‌ای معاونت، سیف رییس ستاد گردشگری شهرداری و جمعی از مدیران شهری از موزه ملی ایران (ایران باستان) بازدید به عمل آوردند.

این برنامه در قالب طرح بازدید دانش‌آموزان از موزه‌های شهر تهران اجرا شد که طی آن دانش آموزان با همراهی مدیران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موزه ملی ایران با گنجینه‌های کهن و با ارزش کشورمان آشنا شدند.
 
موزه ملی ایران با ۸۰ سال قدمت به عنوان بزرگترین موزه باستان شناسی و تاریخ ایران محسوب می‌شود که در حدود سیصد هزار شیء مهم از دوران‌های مختلف در آن نگهداری می‌شود.

طرح بازدید دانش‌آموزان از موزه‌های پایتخت در راستای ترویج و آشناسازی دانش آموزان و مربیان آنان با فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و همچنین بهینه‌سازی اوقات فراغت و فوق برنامه دانش‌آموزان و کمک به ارتقای دانش آنان در موضوع تاریخ‌شناسی و آشنایی با سرزمین و تمدن ایران زمین در راستای تقویت حس تعلق مکانی در دیگر مناطق پایتخت نیز دنبال می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha