نمایش ظرفیت‌های گردشگری سلامت فارس در عمان
کد خبر: 3750603
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

نمایش ظرفیت‌های گردشگری سلامت فارس در عمان

گروه اجتماعی ـ ظرفیت‌های بخش سلامت استان فارس در نمایشگاه گردشگری سلامت كشور عمان به نمایش گذاشته شد

به گزارش ایكنا از فارس، مصیب امیری، مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز، 4 مهرماه گفت: در پی سفر وزیر گردشگری کشور عمان در اسفندماه 96 به فارس و متعاقب آن سفر هیئت فعالان گردشگری حوزه خدمات مسافرتی و جهانگردی و رسانه این کشور در مردادماه 97 به استان، اکنون فارس برای شرکت در نمایشگاه گردشگری سلامت راهی عمان شده است.
وی افزود: در سفری که فعالان گردشگری در حوزه خدمات مسافرتی و جهانگردی و رسانه عمان به فارس داشتند، فرصت‌های گردشگری فارس در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی و به ویژه سلامت مورد توجه این هیئت قرار گرفت و تصمیم بر آن شد تا همکاری‌های دو جانبه بین کشور عمان و فعالان گردشگری استان و اعزام تورهای گردشگری صورت گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس ادامه داد: به منظور این تفاهم و معرفی ظرفیت‌های مطلوب درمانی شیراز، بیمارستان اردیبهشت به نمایندگی از استان فارس در این نمایشگاه که با عنوان هشتمین نمایشگاه سلامت عمان با حضور وزیر بهداشت عمان، سفیر ایران در عمان و فعالان حوزه گردشگری سلامت برگزار شد، شرکت كرده است.
وی یادآور شد: این نمایشگاه از 2 تا 4 مهرماه جاری در فضایی به وسعت 3 هزار متر و با حضور کشورهای ایران، هند، ترکیه، مالزی و تایلند در کشور عمان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha