موکب فرهنگی رسانه ای فجر ویژه اربعین حسینی در سمنان ایجاد می شود
کد خبر: 3750695
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

موکب فرهنگی رسانه ای فجر ویژه اربعین حسینی در سمنان ایجاد می شود

گروه فرهنگی- فعالان رسانه ای، خبری و فرهنگی در قالب موکب "فرهنگی رسانه ای فجر به ثبت و انعکاس گسترده حضور میلیونی شیفتگان امام حسین (ع) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی می پردازند.

موکب فرهنگی رسانه ای فجر ویژه اربعین حسینی در سمنان ایجاد می شود

به گزارش ایکنا از سمنان علی مهرزاد، مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه ای فجر امروز 5 مهر با اشاره به اینکه  موکب فرهنگی رسانه ای فجر ویژه اربعین حسینی در سمنان ایجاد می شود گفت: این موکب با هدف استفاده ظرفیت های مردمی و ایجاد چتر خبری و فرهنگی از این راهپیمایی عظیم است.

وی ادامه داد: در این موکب داوطلبان رسانه ای و فرهنگی می توانند با توجه به تخصص خود در زمینه های مختلف به فعالیت های فرهنگی و رسانه ای و اطلاع رسانی از فعالیت های موکب های استان سمنان در ایام اربعین حسینی بپردازند.

به گفته مهرزاد ساخت مستند از راهپیمایی اربعین حسینی، تولید تیزر، موشن گرافیک و ... و انعکاس اخبار این واقعه عظیم از برنامه های این موکب است که  تصویر برداران و فعالان رسانه ای در این موکب، پخش گزارش های مستقیم تصویری و خبری از حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین حسینی از شبکه های استانی و ملی از دیگر برنامه های این موکب است.

مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه ای فجر خاطر نشان کرد: سایت ویژه ای به آدرس fajrtv_com در این خصوص طراحی و فعال شده و مسوولان موکب های می توانند اخبار خود را از طریق آن منعکس کنند.

انتهای پیام

captcha