اقدام بزدلانه تروریست‌ها را ملت عاشورایی ایران پاسخ خواهند داد
کد خبر: 3750882
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

اقدام بزدلانه تروریست‌ها را ملت عاشورایی ایران پاسخ خواهند داد

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: اقدامات بزدلانه تروریست‌های اهواز را ملت عاشورایی ایران با آرمان هیهات من الذله پاسخ خواهند داد.

 اقدام بزدلانه تروریست‌ها را ملت عاشورایی ایران پاسخ خواهند داد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز، با اشاره به سخنرانی منطقی و سنجیده رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: در مقابل سخنان آقای روحانی، رئیس‌جمهور آمریکا به قدری حقارت‌آمیز صحبت کرد که تمام حضار به وی خندیدند و همه به حماقت او پی بردند.

وی با بیان اینکه قبلا همین آقای ترامپ خطاب به اوباما گفته بود که ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که وقتی صحبت می‌کندف موجب خنده هیچ‌کسی نشود، افزود: در این مجمع همه دیدیم که رهبران کشورهای دنیا چه حقارت‌آمیز به او نگاه کرده و خندیدند.

امام جمعه تبریز با تشکر دوباره از سخنان منطقی و سنجیده ریاست جمهور اسلامی ایران که با پشتوانه مردمی، نیروهای مسلح و اقتدار ملی به صورت سنجیده صورت گرفت، گفت: آقای روحانی به خوبی موضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد که جای تقدیر داشت به طوریکه رئیس‌جمهور ایران در ۱۵ دقیقه زمان سخنرانی خود، تصویر شفاف، چهره مستحکم، منطقی، قاطع و استوار ایران را به نمایش گذاشت.

وی متذکر شد: امیدواریم همانطور که دولت در سازمان ملل از تریبون سخن حق و منطق جمهوری اسلامی را مطرح کرد، با اقدامات مناسب مدیریتی، بذر آرامش و امید به آینده را در بین ملت ایران و طبقات محروم بکارد چراکه مردم از بازار ارز و اوضاع اقتصادی ناراحت هستند.

حجت‌الاسلام آل هاشم، در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز گفت: این حادثه نشان داد که مسیری که می رویم، راه افتخار و پیشرفت است و باید مواظب دشمنان زیاد خود باشیم.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: کار عوامل این حادثه بزدلانه بود و کسانی که این کار را انجام دادند دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است و ملت عاشورایی ایران با آرمان هیهات من الذله پاسخ خواهند داد.

وی با بیان اینکه کمتر ملتی را می توان در دنیا دید که مانند ملت ایران قربانی پدیده شوم تروریست باشد، ادامه داد: دشمنان و تروریست های کوردل و وابسته که منجر به شهادت 25 یا 26 نفر و زخمی شدن بیش از 60 نفر شدند بدنبال القای حس ناامیدی در کشور هستند و چون می دانند پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی مردم هستند، زندگی و افکار آنان را هدف قرار می دهند.

خطیب جمعه تبریز، گفت: دشمن باید منتظر پاسخ سخت نیروهای جمهوری اسلامی باشد و آمریکا، صهیونیست ها و اعراب مرتجع منطقه بدانند که تسلیم در قاموس ملت عاشورایی ایران وجود ندارد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان اینکه این اقدام های غیرانسانی و به دور از عقل، منطق و انسانیت نتیجه ای جز رسوایی آنان نخواهد داشت، یادآوری کرد: رسیدگی دقیق به عوامل و زمینه های وقوع این حادثه و سهل انگاری احتمالی آن مطالبه عمومی مردم ایران از مسوولان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین هفته دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب راه انداخت ولی برعکس این امر منجر به شعله‌ور شدن انقلاب شد و جنگ باعث انسجام و اتحاد مردمی و اتکاء به توان داخلی شد.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید بیان کرد: باید تعامل و ارتباط بین اولیا و مدارس پررنگ شود زیرا تربیت در این شرایط محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، خطاب به هیات امنای مساجد ابراز کرد: مساجدی که در کنار مدارس است را در نماز یومیه ظهر در خدمت مدارس بگذارید تا آنها نماز جماعت اقامه کنند.

انتهای پیام

captcha