شهردار سابق اصفهان معاون وزیر کشور شد
کد خبر: 3751247
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

شهردار سابق اصفهان معاون وزیر کشور شد

گروه اجتماعی - مهدی جمالی‌نژاد، شهردار سابق یزد و اصفهان به‌عنوان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب شد.

شهردار سابق اصفهان معاون وزیر کشور شد

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حکمی مهدی جمالی‌نژاد، شهردار سابق یزد را به سمت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب کرد.
در حکم رحمانی فضلی، وزیر کشور برای انتصاب جمالی‌نژاد آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب مؤثر و ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب می‌نمایم.
وزیر کشور در این حکم؛ تلاش مؤثر و مضاعف در جهت تقویت مدیریت شهری و تحرک هر چه بیشتر شهرداری‌ها، سعی در مسیر رفع مشکلات شهرداری‌ها و ایجاد منابع مالی و درآمدهای پایدار و برقراری انضباط مالی و اداری در آن‌ها، پیگیری برای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرها و سامانه‌های حمل و نقل ریلی کلان‌شهرها را به عنوان اهم وظایف جمالی‌نژاد احصاء کرده است.
رحمانی‌فضلی در حکم معاون جدید عمرانی خود؛ توسعه و بهبود فضای سبز، کاهش آلودگی هوا، پیگیری و رسیدگی به امور مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجام حمایت‌های لازم از آن‌ها، تقویت و توانمندسازی بیش از پیش دهیاری‌ها و پیگیری برای به سرانجام رسانیدن لوایح پیشنهادی حوزه عمران وزارت کشور را از دیگر وظایف و مأموریت‌های معاون جدید وزارت کشور بر شمرده است.
جمالی‌نژاد؛ فارغ‌التحصیل دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه اصفهان و متولد 1348 است و تجربه خدمت در کسوت شهردار یزد، شهردار اصفهان و معاون عمرانی استاندار اصفهان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

captcha