اعزام ۱۴ نفر و ۴ گروه از خوزستان به مسابقات قرآن کشور
کد خبر: 3751318
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

اعزام ۱۴ نفر و ۴ گروه از خوزستان به مسابقات قرآن کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ ۱۴ نفر در رشته‌های معارف و آوایی و ۴ گروه تواشیح از استان خوزستان برای شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به اراک اعزام می‌شوند.

اعزام 14 نفر و 4 گروه از خوزستان به مسابقات قرآن کشور

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان، درگفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: نمایندگان استان خوزستان به منظور شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به استان مرکزی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در بخش معارف صاحب شریفی در رشته تفسیر قرآن کریم و احمد سلیمانی در رشته معارف حفظ حدیث و همچنین در بخش آوایی محمد سیلاوی در رشته حفظ ده جزء، کاظم آذرپیرا در رشته قرائت، سید جاسم موسوی در رشته قرائت شرکت‌کنندگان خوزستای این دوره از مسابقات هستند. 

شویع‌نژاد گفت: چهار گروه تواشیح آل‌یاسین، الانوار، میعاد و العباد هم از استان خوزستان راه‌یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات هستند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان عنوان کرد: در بخش بانوان در رشته حفظ 10 جزء مینا چشم‌سبز (معافیت سال گذشته) و فائزه جلالی در رشته حفظ 20 جزء مریم جاسمی و سیده بتول موسوی جابری، در رشته حفظ کل فاطمه پنبه‌دانه زاده، در رشته ترتیل سنا منبوهی، در رشته قرائت زینب خزعلی‌زاده و در رشته دعاخوانی عصمت پیرمرادی و سهام بنی‌نعمه (معافیت سال گذشته) به استان مرکزی برای رقابت در این دوره از مسابقات راه خواهند یافت.

وی بیان کرد: مسابقات بخش آقایان 10 تا 15 مهرماه و بخش بانوان 17 تا 22 مهرماه در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha