برگزاری رزمایش ۲۰ هزار نفری «محمد رسول الله(ص)» در یاسوج
کد خبر: 3751633
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

برگزاری رزمایش ۲۰ هزار نفری «محمد رسول الله(ص)» در یاسوج

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش ۲۰ هزار نفری نمایش اقتدار عاشورائیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در مرکز استان خبر داد.

برگزاری رزمایش ۲۰ هزار نفری«محمد رسول الله(ص)» در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هشتم مهرماه در نشست شورای اداری استان، اظهار کرد: رزمایش نمایش اقتدار عاشورائیان سپاه حضرت محمد(ص) روز دوازدهم مهرماه با پوشش ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در مرکز استان اجرایی می‌شود.
وی با تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی برای اجرای هرچه بهتر این رزمایش، افزود: پوشش حمل و نقل، تبلیغات، ایمنی و آتش نشانی و خدماتی برای این برنامه مورد تأکید است‌.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و هماهنگی بخش‌های متولی این رزمایش به نحو مطلوبی عملیاتی شود.
بوعلی از هدفگذاری برای اعزام 8 هزارو۵۰۰ دانش آموز برای اردوهای راهیان نور طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: همچنین اعزام ۳۰۰۰ دانشجو نیز در این هدفگذاری دیده شده است.
وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس در راستای قیام عاشورا است، ادامه داد: دفاع مقدس می‌‌‌‌تواند فرهنگی را تولید کند که زمینه ساز حفظ دین، ارزش‌ها و نظام اسلامی شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهداف راهبردی و تاکتیکی دشمن، عنوان کرد: شیرینی پیروزی به این است که از سختی‌ها عبور کنیم و به فضل خدا از این گردنه نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.
بوعلی اضافه کرد: ایجاد امید در دل مردم با رفع مشکلات و خدمات‌دهی مناسب مورد تأکید است و باید مسئولین پشتوانه نظام باشند و دلسوزانه به خدمات‌دهی به مردم بپردازیم و مشکل‌گشایی کنیم.
انتهای پیام

captcha