ایثارگران؛ حامیان اصلی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3751700
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

ایثارگران؛ حامیان اصلی انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ معاون امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربی ایثارگران را حامیان اصلی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: توانمندسازی این قشر از جامعه هدف اصلی کمیته ایثارگران است.

ایثارگران؛ حامیان اصلی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی پیام، معاون امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربی صبح امروز، 9 مهرماه در جلسه شورای ایثارگران استان، اظهار کرد: در راستای پیشبرد اهداف شرکت‌ها و دستگاه‌های خصوصی می‌توان از ایثارگران به عنوان مشاور کمک گرفت چون توانمندسازی این قشر از جامعه یکی از اهداف اصلی ما است.

وی با اشاره به اینکه ایثارگران، از حامیان اصلی انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: ایثارگران همواره در تمام صحنه‌هایی که لازمه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا احساس شده، حضور داشته‌اند و از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده‌اند.

پیام با بیان اینکه ایثارگران بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مادی در تمام عرصه‌ها حضور یافته‌اند، اظهار کرد: ایثارگران اکثراً از طبقات مستضعف و محروم جامعه هستند و از این رو نیاز است تا در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به آنان تلاش کنیم.

معاون امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: امروز بزرگترین افتخار ما این است که خادم ایثارگران هستیم و با نیت خالص برای خدمت به اسلام و نظام کمر همت بسته و سعی در کمک هرچه‌بهتر به ایثارگران داریم.

انتهای پیام

captcha