بهره‌مندی بیش از 1000 نفر در دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش
کد خبر: 3751920
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مسیب‌زاده خبر داد:

بهره‌مندی بیش از 1000 نفر در دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: چهارمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور به مدت سه روز در نیشابور در حال برپایی است.

محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: چهارمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور، با حضور بیش از هزار نفر از مدیران این مراکز، کارشناسان، کارشناسان مسئول و رؤسای ادارات قرآن و عترت نماز استان‌های سراسر کشور از ۸ تا ۱۱ مهرماه در اردوگاه شهید رجایی باغ‌رود نیشابور برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه گردهمایی فوق در راستای نزدیک کردن دیدگاه‌ها و تبادل تجربیات برپا شد، ادامه داد: هدف از برپایی این مراسم تبیین برنامه‌ها‌ و فعالیت‌های سال جاری و آتی مراکز دارالقرآن و تقریب نگرش بین همکاران و ارائه گزارش از فعالیت‌های این مراکز و همچنین تجلیل از فعالان عرصه قرآن، عترت و نماز است.
مسیب‌زاده عنوان کرد: اساتید مختلفی از ارگان‌ها، سازمان‌ها و سایر نهاد‌های فرهنگی کشور برای حضور در این گردهمایی دعوت شده‌اند که روز گذشته، هشتم مهرماه این برنامه با حضور حیدر تورانی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و حجت‌الاسلام حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین محفل قرآنی با تلاوت حامد شاکرنژاد، همراه بود.
وی ادامه داد: همچنین صبح امروز، 9 مهرماه نیز این گردهمایی با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاونت قرآن و عترت ارشاد، حسینی‌زاد از اساتید دانشگاه و احمد ابوالقاسمی، رئیس رادیو قرآن و رادیو تلاوت همراه بود.
مسیب‌زاده با اشاره به اینکه در نوبت عصر امروز نیز تشرف به حرم رضوی و زیارت امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: همچنین صبح فردا، 10 مهرماه این گردهمایی با حضور کفاش، علی اللهیاری ترکمن، بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی این وزارت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: توانمندسازی و ارتقای علمی شرکت‌کنندگان و بهره‌مندی از تجربیات و زحمات یکدیگر و برپایی ایستگاه اندیشه‌ورزی ازجمله اهداف این کارگاه است تا سال تحصیلی پربرکتی را در حوزه قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش دنبال کنیم.
مسیب‌زاده یادآور شد: مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش از 15 مهرماه، ترم تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
توکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۵
0
0
براستی چرا دارالقرآن ها و اين هزار نفر مدير و كارشناس قرآني استان ها و مناطق با گسترده ترين و حياتي ترين فعاليت قرآني كشور و وزارت آموزش و پرورش يعني « زنگ قرآن » مدارس كاملاً بيگانه هستند؟!!! چرا در وزارت آموزش و پرورش « يك بام و دو هواست؟! »

آموزش و پرورش موظف به : آموزش عمومي قرآن ( آموزش همگاني ) است و نه نخبه گرايي و استعداد يابي و فعاليت حوزه قهرماني »
captcha