جشنواره موسیقی روحانی با حضور ايران در تونس
کد خبر: 3752020
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
به میزبانی «مسرح البلدی» برگزار شد؛

جشنواره موسیقی روحانی با حضور ايران در تونس

گروه بین‌الملل ـ گروه هنری «توکا» با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی صوفی و روحانی روشندلان در تونس شرکت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی صوفی و روحانی روشندلان (4 مهرماه) در تونس کار خود را آغاز کرد و  تا روز دو‌شنبه (9 مهر) ادامه یافت.

گروه هنری «توکا» به سرپرستی علی جباری از تهران، به دعوت انجمن روشندلان تونس (ابصار) در این جشنواره شرکت کرد و به اجرای برنامه پرداخت.

مراسم افتتاحیه این جشنواره (5 مهرماه) در سالن همایش مسرح البلدی تونس برگزار شد و در این مراسم از گروه موسیقی روشندلان ایران و همچنین، رایزنی فرهنگی ایران در تونس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

این گروه هنری در خیابان بورقیبه از مهمترین و بزرگترین خیابان‌های شهر تونس به اجرای برنامه پرداخت که با استقبال شهروندان تونسی مواجه شد.

همچنین علاوه بر ایران، چند گروه از کشورهای الجزایر، مغرب و فلسطین برنامه‌های موسیقی خود را اجرا کردند که در میان این  گروه‌ها، گروه موسیقی ایرانی با اجرای بسیار ممتاز، مورد استقبال و تشویق گسترده حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha