افتتاح ۱۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3752144
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
به‌صورت ویدئو کنفرانس انجام شد؛

افتتاح ۱۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - صبح امروز ۱۰ مهرماه، یک‌هزار و ۷۰۰ مدرسه در سرتاسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسید که سهم سیستان و بلوچستان ۱۴۴ مدرسه بود.

افتتاح 144 مدرسه در سیستان و بلوچستان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، صبح امروز 10 مهرماه، یک‌هزار و 700 مدرسه در سرتاسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس به‌ بهره‌برداری رسید که سهم سیستان و بلوچستان 144 مدرسه بود.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، در این مراسم بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان به دلیل خشکسالی حاکم در این استان به ویژه سال آبی گذشته که بدترین سال را سپری کردند، شرایط دشواری را داشتند؛ امیدواریم در سال آبی جدید گشایشی در رفع مشکلاتشان انجام شود.
وی ضمن قدردانی از اقدام شایسته خیران در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مهمترین تشکر از خیران و دولت که در بخش تعلیم و تربیت انجام گرفت، درخشش دانش‌آموزان یک کلاس در سراوان دورافتاده‌ترین نقطه کشور که از نظر زیربنایی و امکانات در سطح پایین‌ترین قرار دارد، است.
معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: در کنکور سراسری امسال 17 دانش‌آموز یک مدرسه در سراوان در رشته پزشکی پذیرفته شدند که این اقدام بسیار شایسته بود؛ از مسئولان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، سراوان و دانش‌آموزان این شهرستان مرزی در کسب این موفقیت قدردانی می‌کنم.
جهانگیری افزود: در هیئت دولت از این دانش‌آموزان تقدیر شد و در مراسمی نیز از آنان تقدیر می‌شود و امیدواریم بتوانیم سیستان و بلوچستان را به کانون اصلی توسعه ایران اسلامی تبدیل کنیم.

انتهای پیام

captcha