افزایش ارزش سهام پتروشیمی خراسان طی سال آینده
کد خبر: 3752313
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

افزایش ارزش سهام پتروشیمی خراسان طی سال آینده

گروه اقتصاد - مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: با توجه به میزان فروش محصولات شرکت پیش‌بینی می‌شود طی سال آینده ارزش سهام این مجتمع به طور معقولی افزایش یابد.

افزایش ارزش سهام پتروشیمی خراسان طی سال آینده

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حسن شفیعی، مدیرعامل پتروشیمی خراسان عصر سه‌شنبه ۱۰ مهرماه امسال در نشست با اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: با توجه به میزان فروش محصولات این شرکت، پیش بینی می‌شود طی سال آینده میزان ارزش سود این مجتمع رشد معقولی داشته باشد در این راستا از همه مردم می خواهیم سهام این مجتمع را خریداری کنند که به طور حتم از این سرمایه گذاری در مجمع سال آینده سهام داران اظهار رضایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر توانمندسازی کارکنان، گفت: در این مجتمع عناوینی به عنوان کارگر، کارمند و رئیس نیست، بلکه هر آنچه است فقط سرمایه انسانی بوده که توانسته ایم با تعامل سازنده وضعیت مناسب مجتمع را حفظ کرده و در راستای ارتقاء آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ۹۵درصد کارکنان این شرکت بومی منطقه هستند، عنوان کرد: در این مجتمع یک هزار و ۲۸۸ نفر اشتغال به کار دارند.

شفیعی با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی خراسان سال ۷۵ به بهره برداری رسید، یادآور شد: سال گذشته مجتمع پتروشیمی در سطح کشور رتبه اول در تولید به نسبت ظرفیت را بدست آورده است.

وی با ذکر اینکه طی پنج سال گذشته پتروشیمی خراسان بیش از ۷۰۰ میلیاردتومان در حوزه حقوق، مالیات، مسئولیت اجتماعی، باربری و بیمه هزینه کرده است، گفت: این مجتمع طی پنج سال گذشته ۲۸۵ میلیون دلار و ۱۸۵ هزار میلیارد ریال تولید داشته است.

شفیعی با اشاره به تولید ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن کریستال، ۳۱۵ هزار تن اوره و ۱۸۵ هزار تن آمونیاک در نیمه نخست سال جاری، بیان کرد: این شرکت نیمه اول امسال بیش از ۴۶ میلیون دلار محصول تولید کرده است.  

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی بدون اطلاعات کافی و مدرک پتروشیمی ها را متهم به دزدی می‌کنند، افزود: همه فعالیت ها اعم از تولید، صادرات و درآمد مجتمع در بورس و گمرک ثبت شده و میزان درآمد هم از طریق سامانه گمرک به بانک ها اعلام می شود و بانک مرکزی نسبت به موجودی اطلاعات کامل را داشته و باید شرکت در یک بازه زمانی دوماهه نسبت به ارائه آن در سامانه نیما اقدام کند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی که به کشور تحمیل شده است، اظهار کرد: باید در این شرایط از تهمت به یکدیگر خودداری کنیم تا اوضاع آشفته نشود و در عین حال اگر کسی هم خطا کند باید مجازات شود.

captcha