از حضور در کلاس «کاتبان وحی» تا رسیدن به ثبات شخصیتی/ حفظ قرآن‌ ‌پیشیمانی ندارد
کد خبر: 3752346
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

از حضور در کلاس «کاتبان وحی» تا رسیدن به ثبات شخصیتی/ حفظ قرآن‌ ‌پیشیمانی ندارد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فاطمه عزتی، قرآن‌آموز طرح تخصصی کاتبان وحی با اشاره به تأثیرات حفظ قرآن در زندگی شخصی‌اش اظهار کرد: با حفظ قرآن ‌احساس سبکی می‌کنم و حال خوب در زندگی‌ام جریان پیدا کرده است؛ کمتر سمت گناه می‌روم و در آیات قرآن تفکر و در زندگی‌ام به آن عمل می‌کنم حتی گاهی می‌گویم ای کاش زودتر قرآن را حفظ می‌کردم.

حفظ قرآن؛ راهی که پیشمانی نداردفاطمه عزتی در گفت‌وگو با ایکنا از قم، در مورد ورود به طرح تخصصی کاتبان وحی که زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه قم در حال برگزاری است، عنوان کرد: از دوران کودکی به قرآن علاقه داشتم و به هر کسی که حافظ قرآن بود حسرت می‌خوردم تا این که ازدواج کردم و همراه با خواهر همسرم در کلاس تخصصی کاتبان وحی شرکت کردیم‌.

وی افزود: من تا کلاس پنجم درس خوانده‌ام اما در کلاس‌های طرح تخصصی کاتبان وحی سواد قرآنی آموختم و علاوه بر حفظ قرآن‌، ترجمه و تفسیر قرآن را هم یاد می‌گیریم که سبب تفکر و تدبر در قرآن می‌شود و در ذهن و روح من ماندگار شده است و به ثبات شخصیتی رسیدم که حرف‌های منفی مردم در مورد شرکت در کلاس حفظ قرآن در من اثری ندارد.

قرآن‌آموز کلاس کاتبان وحی ادامه داد: با حفظ قرآن کریم احساس سبکی می‌کنم و حال خوب در زندگی‌ام جریان پیدا کرده است؛ کمتر سمت گناه می‌روم و در آیات قرآن تفکر و در زندگی‌ام به آن عمل می‌کنم حتی گاهی می‌گویم ای کاش زودتر قرآن را حفظ می‌کردم.

وی در پایان با بیان نقش مؤثر خانواده در حمایت از جوانان گفت: به جوانان توصیه می‌کنم از فرصت‌های زندگی خود استفاده کنند زیرا حفظ کردن قرآن در جوانی بهتر و آسان‌تر است و اگر این راه را انتخاب کنند هیچ‌وقت پشیمان نمی‌شوند‌.
انتهای پیام

captcha