اعزام تیم ۴۰ نفره از قم به چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3752394
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

اعزام تیم ۴۰ نفره از قم به چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ تیمی ۴۰ نفره متشکل از قاریان، حافظان و مؤذنان از استان قم برای حضور در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن عازم استان مرکزی شدند.

اعزام تیم 40 نفره قرآنی به چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی کشورسیدمحمد صالح‌نژاد، مدیر اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: این مسابقات از 10 مهرماه شروع شده و در بخش  آقایان تا دوشنبه، 16 مهرماه ادامه دارد، مسابقات بانوان هم از 16 مهرماه آغاز و تا 23 مهرماه ادامه خواهد داشت.

صالح‌نژاد تصریح کرد: مرحله مقدماتی کشوری آقایان در قم برگزار شد و مرحله نهایی در استان مرکزی در حال برگزاری است، در بخش بانوان هم مرحله مقدماتی و هم نهایی در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی در خصوص رشته‌های این مسابقات گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، اذان، دعاخوانی، هم‌خوانی قرآن کریم، تفسیر، حفظ احادیث و حفظ موضوعی قرآن کریم با هم رقابت می‌کنند.

مدیر اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: سال گذشته شرکت‌کنندگان قمی حائز مقام سوم در بخش تیمی شدند، امسال هم یک تیم 40 نفره متشکل از قاریان، حافظان و مؤذنان از استان قم به این مسابقات اعزام شده‌اند.

انتهای پیام

captcha