راه‌اندازی ۷۰ موکب جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین در اندیمشک
کد خبر: 3752440
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

راه‌اندازی ۷۰ موکب جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین در اندیمشک

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: هر ساله میلیون‌ها نفر زائر حسینی از این شهرستان عبور می‌کنند؛ از همین رو بیش از ۷۰ موکب جهت اسکان و پذیرایی زائران در این شهرستان به صورت خودجوش و با نظارت ستاد اربعین فعالیت خواهند کرد.

راه‌اندازی 70 موکب جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین در اندیمشک

حجت‌الاسلام سعید علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک یکی از شهرهای ورودی استان خوزستان است، هر ساله تعداد زیادی از زوار اربعین از این شهرستان عبور می‌کنند، از این رو به منظور ایجاد زمینه مناسبت برای پذیرایی از این زوار نشست ستاد هماهنگی ستاد اربعین روز گذشته 10 مهرماه در اندیمشک تشکیل شد.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان اندیمشک همواره با شور حسینی در برنامه‌های مذهبی حضور دارند، گفت: مردم در این راستا همواره نسبت به مسئولان پیشگام بوده و به صورت خودجوش مشارکت می‌کنند. هر ساله میلیون‌ها نفر زائر حسینی از این شهرستان عبور می‌کنند؛ از همین رو بیش از 70 موکب جهت اسکان و پذیرایی زائران در این شهرستان به صورت خودجوش و با نظارت ستاد اربعین فعالیت خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک گفت‌: موکب مرکزی در جوار بارگاه شهدای گمنام اندیمشک بر پا می‌شود.

علیپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ عاشورا و تبین مبانی دینی در طول مدت برپایی موکب‌ها اعزام مبلغ را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و مبلغان را به سمت موکب‌هایی که دارای ظرفیت اسکان هستند سوق خواهیم داد.

انتهای پیام

captcha