بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3752444
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
آبان‌ماه سال‌جاری؛

بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز در سمنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ضمن اعلام خبر برگزاری بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز در این استان گفت: برگزاری هدفمند این اجلاسیه می‌تواند تأثیرات مطلوبی در تحولات استان سمنان داشته باشد.

بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز در  سمنان برگزار می شودبه گزارش ایکنا از سمنان، سعید ناجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان امروز، 11 مهرماه در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز با تأکید بر آثار و برکات نماز در زندگی فردی و اجتماعی اظهار کرد: بی‌توجهی به موضوع نماز آسیب‌های جدی به جامعه وارد می‌کند که پرداختن به این فریضه مهم در این شرایط جامعه امری مهم است.

وی ظرفیت فرهنگی و مذهبی استان سمنان را بالا دانست و اظهار کرد: از این ظرفیت در برگزاری مطلوب‌ بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز باید استفاده شود که بر این اساس نتایج برگزاری این اجلاسیه در نهایت منجر به افزایش و ترویج فرهنگ نماز در جامعه می‌شود.

ناجی با بیان اینکه فطرت و سرشت انسان الهی است، متذکر شد: نماز بهترین راه و مسیر برای جلوگیری از فحشا و منکرات در جامعه است و با توجه به اینکه ایران اسلامی طلایه‌دار حکومت دینی است، باید به مسئولیت جهانی خود در این خصوص اهتمام کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: با راهنمایی‌های بزرگان و تقویت نماز و بهره‌گیری از تأثیرات نماز جامعه را باید از بدی و زشتی‌ها باز داریم و آن را رشد داد که در‌ این راستا جهت برگزاری این اجلاس باید تمامی دستگاه‌های استان به برگزاری این اجلاس مساعدت کنند.

یادآور می‌شود، شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت هم سالان به نماز، راه‌های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات(مدیران و کارکنان) روش‌ها و مهارت‌های مبلغین و روحانیون از مهمترین موضوعات اجلاسیه نماز می باشد که علاقه‌مندان آثار خود را در قالب‌هایی نظیر ایده‌ها و تجربیات موفق، آثار ادبی و هنری کتاب از قبیل مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره، فیلم‌نامه، نمایش‌نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویا‌نمایی، موشن‌گرافی و .... می‌توانند، ارائه دهند.

انتهای پیام

captcha