۴۰۰۰ مدرسه میزبان مهربانی
کد خبر: 3752457
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

۴۰۰۰ مدرسه میزبان مهربانی

گروه اجتماعی - مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: زنگ مهر عاطفه‌ها امروز ۱۱ مهرماه در بیش از ۴ هزار مدرسه در سراسر مازندران نواخته شد.

 4000 مدرسه میزبان مهربانی

به گزارش ایکنا اینجا مازندران است، دیار مهر آفرینان، امروز چهارشنبه یکی از روزهای خوب خدا است مهر عاطفه‌ها در مدارس مازندران با شعار لبخند «مهر بسته به مهر شما» آغاز می‌شود. 

مهر عاطفه ها، روزی است که دانش آموزان این مرز و بوم برای کمک به همنوعانشان سر از پا نمی‌شناسند و همه با لبخند، سرودی از مهر و عاطفه سر می‌دهند. کوچه پس کوچه‌های شهرم  امروز پراز عشق است. آسمان، سخاوت دل فرزندان این سرزمین همیشه سبز را به نظاره نشسته و و بر احسان آن‌ها رشک می‌برد.

آری امروز روز بزرگ و قشنگی است برای همه ما، چرا که  با نشر مهر و عاطفه‌ها و نشاندن لبخند بر چهره‌ هر دانش‌آموز نیازمند، لبخند پر مهر خدا را هدیه می‌گیریم. امروز یکی از قشنگترین روزهای پاییزی.امروز؛  زنگ مهر عاطفه‌ها در تمامی مدارس مازندران طنین‌انداز شد تا همه دانش‌آموزان برای کمک به همنوعانشان مشارکت داشته باشند.

4000 مدرسه میزبان مهربانی

صبح امروز رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران در گفت‌وگو با ایکنا خبر داد: زنگ مهر عاطفه ها امروز ۱۱ مهر ماه در بیش از 4 هزار مدرسه در سراسر مازندران به منظور ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نوعدوستی نواخته شد.

نوروزی گفت: مازندرانی‌های نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت  # 011 *1*8877* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر، در کمک به دانش‌آموزان نیازمندان مشارکت کنند.

وی افزود: ۴۰۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

نوروزی اظهار کرد:  کمک‌های جمع آوری شده در مدارس برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می شود و کمک‌های جمع آوری شده در مدارس برخوردار نیز به دست دانش آموزان مناطق محروم استان می‌رسد.

انتهای پیام

captcha