۱۳ مهر؛ زمان رونمایی نیم‌ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) / همه دعوتند
کد خبر: 3752460
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
قاسمی خبر داد:

۱۳ مهر؛ زمان رونمایی نیم‌ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) / همه دعوتند

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از رونمایی نیم ضریح خیمه‌گاه امام سجاد (ع) همزمان با سالروز شهادت آن حضرت در روز جمعه، ۱۳ مهرماه خبر داد.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مراسم رونمایی از نیم‌ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) در شیراز خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار خواهد شد.
وی، زمان برگزاری این مراسم را جمعه، 13 مهرماه جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء اعلام كرد و افزود: این برنامه همراه با خطبه‌خوانی امام سجاد(ع) توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی‌ اردكانی، امام جمعه موقت شیراز خواهد بود.
قاسمی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور و تبرك‌جویی در این مراسم گفت: تمام هزینه‌های ساخت این نیم‌ضریح از نذورات مردمی بود كه به حمد الهی كار ساخت آن به اتمام رسید.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اظهار كرد: این نیم ضریح تا یك ماه آینده و بعد از برگزاری مراسم اربعین حسینی، به كربلای معلی انتقال یافته و در محل خیمه‌گاه امام سجاد(ع) نصب خواهد شد.
وی با یادآوری اینكه تمام كارهای هنری اعم از درودگری، قلم‌زنی، نقره‌كاری و غیره این نیم ضریح توسط هنرمندان توانمند فارس انجام شده است، گفت:‌ بحمد الهی مردم استان فارس علاقه خاصی به خاندان عصمت و طهارت دارند و هر كسی به سهم و وسع خویش تلاش می‌كند تا به نوعی ابراز ارادتی به ساحت مقدس خاندان آل‌الله داشته باشد.
انتهای پیام

captcha