همایش پیاده‌روی اربعین بصیرت عاشورایی را به نمایش می‌گذارد
کد خبر: 3752569
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

همایش پیاده‌روی اربعین بصیرت عاشورایی را به نمایش می‌گذارد

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیاده‌روی اربعین را خاری در چشم وهابیت دانست و گفت: همایش پیاده‌روی اربعین بصیرت عاشورایی را به نمایش همگان می‌گذارد.

همایش پیاده‌روی اربعین بصیرت عاشورایی را به نمایش می‌گذارد

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز، 11 مهرماه درمراسم رونمایی از سایت خبری موکب‌های استان سمنان و آغازبه کار موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر، پیاده‌روی اربعین را خاری در چشم وهابیت دانست و گفت: همایش پیاده‌روی اربعین بصیرت عاشورایی را به نمایش می‌گذارد.

شاهچراغی راه‌اندازی موکب فرهنگی رسانه ای فجر را کار مفیدی برشمرد و گفت: رسانه ها باید برای حضور گسترده مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در این حرکت جهانی تلاش و فعالیت کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه  پیاده‌روی اربعین حسینی  خواری در چشم وهابیت و دشمنان اسلام است اذعان کرد: حرکت عظیم مسلمانان، ایجاد 10 موکب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت وحدت بین جوانان ایران و عراق کار بسیار خوب و شایسته است که در این راستا این اقدام نیز وحدت بین ملت های ایران و عراق را بیشتر تقویت می کند.

 یادآور می‌شود،‌اطلاعات در خصوص فعالیت‌ها، آرشیو تصاویر، اخبار و رویدادهای پیش روی اربعین حسینی در سایت http://fajrtv.com در دسترس همگان است.

 انتهای پیام

captcha