مشارکت ۲۵ میلیارد ریالی مردم لرستان در جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3752579
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

مشارکت ۲۵ میلیارد ریالی مردم لرستان در جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان به مشارکت دو میلیارد و پانصد میلیون تومانی مردم لرستان اشاره کرد و گفت: برای شرکت در جشن عاطفه‌ها سیستم‌های الکترونیکی نیز مشخص شده است.

مشارکت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی مردم لرستان به جشن عاطفه‌ها

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان، امروز چهارشنبه، یازدهم مهر در مراسم جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان فدک خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: جشن عاطفه‌ها با هدف ایجاد شرایط تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت از سوی کمیته امداد و با مشارکت برخی دستگا‌ها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که یازده هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند، تصریح کرد: بیش از هفت هزار دانشجو و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد و دکترا تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند.
محمدی‌فارسانی با اشاره به این‌که مشارکت‌های مردم کمک ‌کار کمیته امداد است و نباید بگذاریم یک نفر از تحصیل باز بماند، اضافه کرد: با وجود شرایط اقتصادی رشد مشارکت مردم لرستان ۷۷ درصد ردش داشته است.
مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان این‌که در سال 96 مبلغ دو میلیارد تومان از طریق برگزاری جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، اظهارکرد: امسال و تا صبح امروز در سرفصل جشن عاطفه‌ها مردم لرستان دو میلیارد و 500 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.
وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را فرهنگ‌سازی فرهنگ احسان و نوع‌دوستی دانست و گفت: مردم با بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیکی و کدهای دستوری تلفن‌های می‌توانند کمک‌های خود را به جشن عاطفه‌ها پرداخت کنند.مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *8877*066# علاوه بر شرکت در جشن عاطفه‌ها در سایر موارد احسان و انفاق خود را واریز کنند.

انتهای پیام

captcha