141 زندانی همدانی به آغوش خانواده بازگشتند
کد خبر: 3752625
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

141 زندانی همدانی به آغوش خانواده بازگشتند

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 141 زندانی همدانی خبر داد.

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از ایرنا یدالله روحانی مدیرعامل ستاد دیه استان همدان منش بیان کرد: در این مدت 137 زندانی مرد و چهار مددجوی زن با کمک خیران و ستاد دیه آزاد شدند.
وی بدهی این افراد را بیش از 57 میلیارد و 127 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و ناتوانی افراد در وصول چک، بدهکاران مالی بیشترین تعداد زندانیان جرائم غیرعمد این استان را تشکیل می دهند.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: با مساعدت ستاد دیه و گذشت شاکیان پرونده 121 پرونده مالی پس از ماه ها تلاش مختومه و این تعداد زندانی آزاد شدند.
روحانی منش بیان کرد: زندانیان مهریه نیز با گران شدن نرخ سکه در حال افزایش است با این وجود ستاد دیه نیمه نخست سالجاری موفق به آزاد کردن 12 تن شد.
وی گفت: چهار زندانی ناتوان در پرداخت دیه ناشی از سوانح رانندگی یا حوادث کار به همراه چهار زندانی ناتوان در تامین نفقه نیز 6 ماهه نخست سالجاری آزاد شدند.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: هشت میلیارد و 679 میلیون ریال تسهیلات کم بهره توسط بانک های ملت، رفاه، تجارت و صادرات به زندانیان پرداخت شد.
روحانی منش اضافه کرد: صندوق تامین خسارت های بدنی 720 میلیون و 300 هزار ریال برای آزادی زندانیان همدان پرداخت کرد همچنین سه میلیارد و 299 میلیون ریال از بدهی زندانیان قسط بندی شد.
وی نقدینگی یا آورده محکومان را سه میلیارد و 363 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: بیش از 25 میلیارد ریال از بدهی محکومان توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.
انتهای پیام

captcha