گفت‌وگو با نفر اول رشته تفسیر قرآن/ سطح مسابقات بالا و نزدیک به هم بود
کد خبر: 3752674
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰

گفت‌وگو با نفر اول رشته تفسیر قرآن/ سطح مسابقات بالا و نزدیک به هم بود

گروه فعالیت‌های قرآنی - محمدرضا بخشی گفت: رشته تفسیر چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف بسیار نزدیک به هم برگزار شد. اختلافات در این رشته بسیار کم و در حد چند صدم بود. در کل مسابقات خوب بود و داوران باتجربه بودند و عادلانه قضاوت کردند.

گفت‌وگو با نفر اول رشته تفسیر قرآن/ سطح مسابقات بالا و نزدیک به هم بود

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمدرضا بخشی، نفر اول رشته تفسیر چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف اراک از شهر مقدس مشهد، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی گفت: سال اول است که در رشته تفسیر شرکت و رتبه اول این رشته را کسب کردم.
وی در خصوص سطح برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد: مسابقات تفسیر بسیار نزدیک بهم برگزار شد. اختلافات در این رشته بسیار کم و در حد چند صدم بود. در کل مسابقات خوب بود و داوران باتجربه بودند و عادلانه قضاوت کردند.
بخشی ادامه دارد: بنده دانشجوی رشته دکترای علوم قرآن و حدیث هستم. بسیار دوست دارم در فضای قرآنی در رشته‌های حفظ و معارف پیشرفت داشته باشم و از همه مهم‌تر به آن عمل کنم.
وی در مورد میزبانی اراک هم گفت: میزبانی اراک در این دوره از مسابقات خوب بود، بنده به سهم خودم از عوامل اجرایی استان و دیگران تقدیر می‌کنم. توصیه بنده به خانواده‌ها این است که فرزندان خود را در محیطی قرآنی تربیت کنند.

گفت‌وگو با نفر اول رشته تفسیر قرآن/ سطح مسابقات بالا و نزدیک به هم بود
همچنین مهدی میرزایی، شرکت‌کننده رشته حفظ موضوعی و معارف قرآن، نیز در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: بنده در رشته معارفی دومین باری است که شرکت می‌کنم. سال گذشته در رشته حفظ موضوعی تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفتم که به فینال نرسیدم.
وی تصریح کرد: خیلی خوشحالم از اینکه تلاش‌هایم به نتیجه رسید و به مرحله فینال راه یافتم. بیشترین فعالیت من در رشته حفظ ترتیبی قرآن است و امسال در رشته حفظ 20 جزء هم به فینال راه پیدا کردم.
میرزایی اضافه کرد: در رشته حفظ تجربه 8 بار مرحله کشوری را داشتم. ظرفیت خوبی برای استان ایجاد شده است دوستان از شهرهای طراف برای مسابقات استفاده می‌کنند. امید است با برگزاری مسابقات ظرفیت‌های استان را اعتلا بخشیم.
وی ادامه داد: چون من هر دو رشته بودم نتوانستم تمرکز کافی داشته باشم. امید است هر چه قسمت باشد همان شود. رقبا همه آماده هستند و امید دارم در کنار هم مسابقات خوبی را به نمایش بگذاریم. به دوستان خودم سفارش می‌کنم اگر نمی‌توانند در حوزه حفظ ترتیبی وارد شوند حتماً در رشته حفظ موضوعی و فراگیری معارف آن اهتمام ورزند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha