مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) در پرند
کد خبر: 3752715
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) در پرند

کانون خبرنگاران نبأ _ هيئت بيت الشهدا پرند وابسته به اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) را برگزار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،‌ نبأ؛ سعید بيات، رئيس شورای هيئات مذهبی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) در هيئت بيت الشهدا پرند وابسته به تبليغات اسلامی 

رباط کريم، 11 مهر جاری با حضور اعضای اين هيئت و دلسوختگان اهل بيت(ع) برگزار شد.
در اين مراسم، حجت الاسلام محمدی، امام جمعه واوان، با بيان فضائل و شخصیت آن امام همام، عنوان کرد: امام سجاد(ع) فرمودند، سه روز در اسلام خیلی سخت گذشت، یکی شهادت حمزه عموی پیامبر(ص)، دوم شهادت جعفر بن ابیطالب بود که دستانش را بریدند. اما لا یوم کیوم الحسین(ع) که از همه سخت تر بود. حضرت می فرمودند، دلم از این می سوزد که حسین(ص) را به قصد تقرب به خدا کشتند.
در ادامه، محمد سامانی، مداح اهل بيت(ع) در روایتی در رثاي زین العابدین(ع) به ذکر مصيبت و سینه‌زنی پرداختند و شرکت کنندگان نیز بر سر و سینه زدند و به سفره نذری پذیرایی به عمل آمد.
اين مسئول، تصريح کرد: اين هيئت هر هفته چهارشنبه ها ساعت 19:30 در پرند فاز 2 خيابان کوهستان کوکب 4 حسينيه بيت الشهدا برگزار می‌شود و علاقه مندان توانند از طريق کانال اين هيئت به آدرس

beytoshohada_parand@ برای اطلاع از مراسم ها مراجعه کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha