کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی مردم شوط به مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره)
کد خبر: 3752736
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
طی شش‌ماهه نخست سال جاری؛

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی مردم شوط به مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره)

گروه اجتماعی - رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شوط گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال کمک از سوی خیران به افراد تحت پوشش کمیته امداد شوط صورت گرفته‌است.

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی مردم شوط به مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره)

محرم آقاپور رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شوط در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی با تاکید براینکه ۱۵۵ یتیم و ۸۱ فرزند خانواده بی‌بضاعت در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی( ره) شوط هستند، افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال کمک از سوی خیران به افراد تحت پوشش کمیته امداد در قالب اکرام ایتام و محسنین صورت گرفته‌است.

وی همچنین با تاکید بر اجرای مستمر طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان شوط همانند سالهای گذشته از ابتدای سال ۹۷ تا به امروز با حضور ۶۳۹ نیکوکار خبر داد و تصریح کرد: ۴۵۲ نفر از این نیکوکاران، حامی ایتام و ۱۸۷ نفر آنها حامی محسنین هستند.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شوط تامین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان ایتام را از جمله موارد کمکی توسط حامیان خیرین عنوان کرد و افزود: کل خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شوط ۲ هزار و پنج خانوار با سه هزار و ۹۵۴ نفر جمعیت است.

آقاپور ادامه داد: حامیان با کمک‌های خود به ایتام نیازمند و فرزندان محسنین نهالی را آبیاری می‌کنند که در آینده تبدیل به درخت تنومندی شده و از ثمرات خود سایر محرومان را بهره‌مند خواهد ساخت.

وی بااشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی امدادگران به ویژه مسئولان و رابطان طرح اکرام ایتام و استقبال خیران از این طرح و نیازمندی این نهاد انقلابی برای خیرین بیشتر و مساعدت‌های آنها اظهار کرد: افراد خیر با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، يتيم موردنظر خود را نیز برای کمک‌های مالی مستمر انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام

captcha