دفاع از ارزش‌های اسلامی؛ ویژگی‌ بارز نیروهای انتظامی
کد خبر: 3752957
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

دفاع از ارزش‌های اسلامی؛ ویژگی‌ بارز نیروهای انتظامی

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی دفاع از ارزش‌های اسلامی را از ویژگی‌های بارز نیروهای انتظامی دانست و گفت: نیروهای انتظامی با الهام از مکتب عاشورای حسینی درس شرافت آموختند.

دفاع از ارزش‌های اسلامی؛ ویژگی‌ بارز نیروهای انتظامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر اصلانی، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی صبح امروز، 14 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا بابیان اینکه نیروهای انتظامی با الهام از مکتب عاشورای حسینی درس شرافت آموختند، اظهار کرد: خانواده نیروهای مسلح دست در دست هم برای حفظ نظم و امنیت تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت یک نیاز عمومی است، خاطرنشان کرد: اقتدار در مورد پلیس صرفاً جامه عمل پوشاندن به یک عمل نیست، بلکه به این معنی است که پلیس مورد اعتماد مردم بوده‌ باشد و مردم باید نیروی انتظامی را از خود بدانند.

اصلانی ادامه داد: مردم، جامعه پلیس را به‌عنوان کسی که نه‌تنها امانت‌دار مردم است، بلکه به‌عنوان کسی که در راه حفظ امنیت جان و مال مردم نیز تلاش می‌کنند، می‌شناسند و اقتدار، عزت، رأفت، خدمت به مردم، درست‌کاری، امانت‌داری و دفاع از ارزش‌های اسلامی از ویژگی‌های بارز نیروهای انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه از دید مقام معظم رهبری، آنچه مهم است توجه به مسئولیت حفظ نظم و امنیت کشور است، تصریح کرد: هدف از برگزاری هفته ناجا نیز رویکرد جامعه‌محوری و نمایش توانمندی اقتدار نیروی انتظامی به مردم و ایجاد بسترهای لازم برای نقد و ارزیابی از سوی مردم است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان با رویکرد پیشگیرانه ضمن تعامل با ادارات، سازمان‌ها و مشارکت مردم، اقدامات کلان انتظامی را از نقاط صفر مرزی تا مرکز شهر طراحی کرده است، افزود: سربازان نیروی انتظامی استان توانسته‌اند امنیت نسبی را در جغرافیای استان فراهم کنند.

اصلانی بیان کرد: امنیت یکی از نعمت‌های بی‌بدیل خداوند متعال بوده و در جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت اسلامی، امنیت از ویژگی‌های اساسی سازمان پلیس است، چرا که حفظ نوامیس، جان و مال مردم از سوی نیروهای انتظامی همت مضاعفی را می‌طلبد.

انتهای پیام

captcha