خدمات نیروی انتظامی تماماً عبادت است
کد خبر: 3753003
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

خدمات نیروی انتظامی تماماً عبادت است

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه کار پلیس عبادت است، اظهار کرد: اگر نیت پلیس، خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند باشد، لحظات و ساعاتی که پلیس در حال خدمت است، عبادت محسوب می‌شود.

تمامی خدمات نیروی انتظامی، سراسر عبادت است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی صبح امروز، 14 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا با تأکید بر اینکه کار پلیس عبادت است، اظهار کرد: اگر نیت پلیس، خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند باشد، لحظات و ساعاتی که پلیس در حال خدمت است، عبادت محسوب می‌شود.

وی افزود: کسانی که در مقابل دشمنان دین ایستادگی می‌کنند، خداوند چنین افرادی را دوست داشته و مورد رحمت او قرار دارند و بزرگترین مایه مباهات این است که انسان بداند خداوند به او نظر دارد و پلیس می‌تواند این ادعا را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که امروز برگزار شد، در هیچ‌جای کره خاکی نظیر ندارد، تصریح کرد: در هیچ‌جای جهان چنین مراسمی که با ادای احترام به اولیای خدا و سربازی امام زمان(عج) آغاز شود، نمی‌توان مشاهده کرد.

وی افزود: خداوند به پلیس توفیق داده تا در زیر پرچم الله خدمت کنند و پلیس، امنیت مردم و حفظ جان و ناموس مردم را عهده‌دار بوده و امیدواری و در حقیقت عزت و افتخاری که در پلیس است باید فزونی یافته و فضل و رحمت خداوند بیشتر شامل حال نیروی انتظامی می‌شود.

قریشی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده‌اند اگر انسانی به ناحق کسی را به قتل برساند، گویی تمامی انسان‌ها را در روی زمین از بین برده‌ است، گفت: اگر ما یک نفر را از مرگ نجات دهیم، مثل نجات دادن جان تمامی انسان‌های روی کره زمین بوده و پلیس و نیروی انتظامی که جان، مال و آبروی مردم را حفظ می‌کنند، همانند کسانی هستند که با نجات جان یک انسان، گویی تمامی انسان‌ها را نجات‌ می‌دهند. 

وی یادآور شد: فردای روز قیامت در محضر خداوند متعال نعمت و پاداش بی‌نهایت شامل حال نیروهای انتظامی خواهد شد چراکه همواره تمام لحظات زندگی خود را در راه دفاع از ناموس و جان مردم گذرانده‌اند.

انتهای پیام

captcha