مسابقه پوستر با موضوع هفته‌های قرآن و عترت در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3753052
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

مسابقه پوستر با موضوع هفته‌های قرآن و عترت در سمنان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری مسابقه پوستر با موضوع هفته‌های قرآن و عترت در این استان خبر داد.

مسابقه پوستر با موضوع هفته های قرآن و عترت در سمنان برگزار می شودبه گزارش ایکنا از سمنان، سیما رجبی، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز، 14 مهرماه در جلسه ستاد اجرایی هفته قرآن و عترت استان سمنان از برگزاری مسابقه پوستر با موضوع هفته‌های قرآن و عترت در این استان خبر داد و یادآور شد: این مسابقه قبل از سایر برنامه‌های هفته‌های قرآن و عترت برگزار و از پوستر برتر به عنوان پوستر تبلیغاتی در برنامه‌ها استفاده شود.

رجبی ادامه داد: هفته‌های قرآن و عترت در سه ماهه چهارم امسال و در شهرستان‌های مختلف استان سمنان برگزار که در این راستا هر یک از شهرستان‌ها مجری یک یا چند برنامه طبق توافقنامه و دستورالعمل خواهند بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه فراخوان مسابقه پوستر حداکثر تا بیستم مهر تهیه و به تأیید دییرخانه می‌رسد، افزود: مراسم اختتامیه این مسابقه  تا سی‌ام آبان سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha