ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی ماهانه به ۳۰۰۰ ایثارگر در اردبیل
کد خبر: 3753055
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی ماهانه به ۳۰۰۰ ایثارگر در اردبیل

گروه اجتماعی - مدیر مؤسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل گفت: ۳۰۰۰ ایثارگر هر ماه از خدمات فرهنگی و ورزشی مجتمع ایثار اردبیل بهره‌مند می‌شوند.

ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی ماهانه به ۳۰۰۰ ایثارگر در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی نوید مهرنگ، مدیر مؤسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل امروز ۱۴ مهرماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ماهانه بیش از ۳ هزار ایثارگر و جانباز از خدمات فرهنگی و ورزشی ایثار اردبیل بهره‌مند می‌شوند و خدمات ارائه شده به جانبازان و ایثارگران به صورت رایگان است.
وی با اشاره به این که روزانه بیش از ۸۰۰ نفر از خدمات مؤسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار بهره‌مند می‌شوند، افزود: ۳۰ درصد از این آمار مربوط به ایثارگران و جانبازان است که از خدمات رایگان استفاده می‌کنند.
مدیر مؤسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل از ارائه خدمات مختلف در موسسه خدمات فرهنگی ورزشی ایثار خبر داد و بیان کرد: این موسسه به صورت ویژه طراحی شده که رضایت اقشار عموم و ایثارگان را جلب کرده است و گام محکمی در خدمات دهی به قشر والامقام ایثارگران برداشته که شور و نشاط خاصی بین آنان ایجاد کرده و روحیه مضاعفی به وجود آورده است.
مهرنگ از فعال‌سازی همه‌جانبه مؤسسه فرهنگی ورزشی گرمی خبر داد و بیان کرد: این امر می‌تواند دغدغه و نگرانی قشر ایثارگر و جانباز در این شهرستان را برطرف کند تا از خدمات موسسه برخوردار شوند.
وی از آغاز طرح ویزیت رایگان جانبازان و ایثارگران در خانه خبر داد و بیان کرد: مدتی است که این طرح آغاز شده و جانبازان و ایثارگران به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.
مهرنگ از ایجاد مرکز خدمات گیاهی دارویی در ایثار خبر داد و افزود: با توجه به این که خدمات گیاهی و دارویی حائز اهمیت است در این زمینه نیز برنامه‌ریزی منسجمی انجام یافته است.
انتهای پیام

captcha