عزت و اقتدار ایران اسلامی بی‌نظیر است
کد خبر: 3753224
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

عزت و اقتدار ایران اسلامی بی‌نظیر است

گروه سیاسی - استاندار خراسان‌شمالی با بیان این‌که به‌همت نیروهای مسلح و همه مردم و تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری امروز عزت و اقتدار ما بی‌نظیر است، گفت: باید با اتکال به حبل الله، وحدت کلمه و همدلی و همسویی همه نیروها این عزت و اقتدار را حفظ کنیم.

امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی بی نظیر است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا خباز، استاندار خراسان‌شمالی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته و قدردانی از تلاش‌های مستمر فرماندهان و نیروهای مزبور، اظهار کرد: در سایه این نظم و امنیت امروز مردم ایران در آرامش و آسایش به سر می‌برند و نظام اسلامی در منطقه سربلند است و هیچ تصمیم و معاهده‌ای در خاورمیانه بدون حضور کشورمان محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: در سایه همدلی و هم صدایی نیروهای مسلح و تلاش‌های ارزنده نیروی انتظامی امنیت داخلی ما از مرزها تا خیابان‌ها به خوبی برقرار است و نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها حضور دارد.

گفتنی است در این مراسم تجلیل از چند همکار بازنشسته و نمونه نیروی انتظامی و رژه یگان‌ها از مقابل جایگاه، با حضور استاندار و رئیس شورای تامین خراسان‌شمالی، مرکز فرماندهی و کنترل ستاد ناجا و مرکز تجمیع 110 استان به بهره‌برداری رسمی رسید.

captcha