درخشش «امیدرضا رحیمی» در رشته حفظ 20 جزء مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3753357
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

درخشش «امیدرضا رحیمی» در رشته حفظ 20 جزء مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - امیدرضا رحیمی از گیلان رتبه ممتاز رشته حفظ 20 جزء چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف را کسب کرد.

درخشش «امیدرضا رحیمی» در رشته حفظ 20 جزء مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از گیلان، «امیدرضا رحیمی» حافظ و قاری روشندل گیلانی امروز در رشته حفظ 20 جزء چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف حائز رتبه ممتاز شد.

امیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: امسال مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف نسبت به دوره‌های قبل از سطح بالاتری برخوردار بود. وقتی مرحله کشوری مسابقات به دو صورت مقدماتی و فینال برگزار می‌شود بیانگر ارتقای کمی و کیفی سطح مسابقات است.

وی با اشاره به دقت نظر هیات داوران در ارائه امتیاز متسابقین، افزود: پس از اینکه توانستم در مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که مرداد ماه امسال در قم برگزار شد، اجرای خوبی داشته باشم مجوز راهیابی به مرحله فینال را کسب کردم که علی رغم استرس‌ موفق به کسب رتبه «ممتاز» شدم.

این حافظ روشندل گیلانی، مسابقات سراسری قرآن را فرصتی برای آشنایی بیشتر با قاریان و حافظان برجسته کشور دانست و گفت: با حضور در این مرحله توانستم ضمن آشنایی با رقبا، تبادل تکنیک هم داشته باشیم.

رحیمی ضمن قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های پدر و مادرش، تصریح کرد: از دو استاد بزرگوارم «حاج فرهاد فلاح‌پور» و «محمد فلاح‌پور» که همواره با راهنمایی‌ها و آموزش‌های‌شان‌ فعالیت‌های قرآنی را فراگرفتم، تشکر و قدردانی می‌کنم.

یادآور می‌شود؛ پیش از این «مهدی حکیمی‌راد» از گیلان مقام پنجم رشته حفظ احادیث و معارف این دوره از مسابقات را کسب کرده بود.

گفتنی است؛ ۱۴ متسابق گیلانی به مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف که به میزبانی شهر اراک در حال برگزاری است، راه یافتند.

انتهای پیام

captcha