اجرای ۴۰ طرح اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی در گچساران
کد خبر: 3753399
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

اجرای ۴۰ طرح اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی در گچساران

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران گفت: ۴۰ طرح کوچک و بزرگ تولیدی اقتصادی در زمینه‌های مختلف از سال گذشته تاکنون در این شهرستان اجرا شده است.

بسیج سازندگی 40 طرح اقتصاد مقاومتی در گچساران اجرا کرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایرنا، فردین خلیلی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران روز گذشته، 14 مهرماه اظهار کرد: پنج میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان پرداخت شد.
وی افزود: این تسهیلات پس از بررسی طرح‌های تولیدی در عرصه‌های 12 گانه اقتصاد مقاومتی، پرداخت شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران بیان کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه پرورش دام سبک و سنگین، تولید عسل، دامپروری، تولید محصولات گلخانه‌ای و خیاطی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
خلیلی تصریح کرد: بسیج سازندگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان جهاد سازندگی به منظور ایجاد عمران و آبادانی در مناطق محروم نقش برجسته‌ای داشته است.
وی ابراز کرد: یک میلیاردو 700 میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان اختصاص یافته است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: 14 متقاضی در زمینه‌های مختلف برای دریافت تهسیلات اقتصاد مقاومتی به بانک عامل معرفی شدند.
یادآور می‌شود، سال 94، 102 طرح اقتصادی در زمینه‌های مختلف با اعتباری بیش از 17 میلیارد ریال و در سال 95 بیش از 50 طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اجرا شد.
انتهای پیام

captcha