نخستین روز نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها برگزار شد + عکس
کد خبر: 3753553
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
در سازمان دارالقرآن؛

نخستین روز نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها برگزار شد + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نخستین روز از نشست دو روزه رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های مختلف کشور در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار ‌شد.

به گزارش ایکنا؛ نشست دو روزه رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های مختلف کشور طی روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه با حضور رئیس و مدیران سازمان دارالقرآن در محل این سازمان قرآنی برگزار می‌شود که نخستین روز این نشست امروز برگزار شد.

در روز اول این نشست، کلیاتی از برنامه‌های مختلف و دستورکار نشست توسط مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن، بیان ‌شد. حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز طی سخنانی به تبیین خط‌‌‌مشی‌ها و سیاست‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت.
بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مربوط به برنامه و بودجه سالانه، گزارش عملکرد و ارزشیابی استان‌ها و راه‌اندازی سامانه یکپارچه سازمان توسط دفتر برنامه‌ریزی، ارزشیابی و فناوری اطلاعات، ازجمله برنامه‌های روز اول این نشست بود.
گفت‌وگو درباره موضوعات مربوط به‌دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان با مدیریت بهبودی، مدیر اجرایی دبیرخانه‌های ملی سازمان دارالقرآن، تبادل نظر در مورد موضوعات حوزه آموزشی و پژوهشی با حضور شکری، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان و بحث درباره فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی نیز از دیگر برنامه‌های این نشست در روز اول بود که برگزار شد.
انتهای پیام

 

captcha