برگزاری جشنواره بزرگ تولیدات «هنر ماندگار» در همدان
کد خبر: 3753594
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

برگزاری جشنواره بزرگ تولیدات «هنر ماندگار» در همدان

گروه فرهنگی_ رئیس بسیج هنرمندان از برگزاری جشنواره بزرگ تولیدات فرهنگی و هنری بسیج «هنر ماندگار» خبر داد.

برگزاری جشنواره بزرگ تولیدات «هنر ماندگار» در همدان

رسول کرمی رئیس بسیج هنرمندان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری جشنواره بزرگ تولیدات فرهنگی و هنری بسیج «هنر ماندگار» خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های موسیقی به صورت سرود تک خوانی، فعالیت‌های فرهنگی هنری، نمایشگاه‌های فرهنگی، یادواره ها و مراسم‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در بخش هنرهای تجسمی به صورت طراحی پوستر، خوشنویسی، کاریکاتور و نقاشی برگزار می‌شود ادامه داد: در بخش عکس به صورت خویش انداز، فعالیت‌های فرهنگی هنری بسیجیان، طراحی دکور و فضاسازی ایده ها در بخش ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود.
کرمی با اشاره به بخش فیلم تاکید کرد: آثار ارسالی در این بخش باید به صورت فیلم کوتاه 100 ثانیه ای و یا نماهنگ باشد. هم‌چنین بخش ویژه این جشنواره مربوط به 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
مسئول بسیج هنرمندان با تاکید بر اینکه آثار می‎بایست در سال 96 و 97 تولید شده باشد افزود:
کلیه آثار ارسالی می بایست دارای مفاهیم ارزشی و انقلابی باشند.
وی با اشاره به مهلت ارسال آثار بیان کرد: 10 مهرماه الی 20 آذر ماه 97 زمان ارسال آثار به جشنواره است که اختتامیه جشنواره در بهمن ماه 97 برگزار می‌شود.
کرمی با اشاره به نحوه ارسال آثار عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق کانون های بسیج هنرمندان، حوزه های مقاومت بسیج، فرهنگی اجتماعی نواحی مقاومت بسیج و یا از طریق شبکه های اجتماعی به آدرس @honar-mandegar97 ارسال کنند. هم چنین آدرس دبیرخانه آثار واقع در سازمان بسیج هنرمندان بلوار شهید مفتح است.
گفتنی است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره‌های 32651711 و 34452281 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha