کمک ۳۰ میلیون تومانی خیر ابهری در طرح احسان حسینی
کد خبر: 3753611
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

کمک ۳۰ میلیون تومانی خیر ابهری در طرح احسان حسینی

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر، از کمک ۳۰ میلیون تومانی خیر ابهری در طرح احسان حسینی خبر داد و گفت: این طرح با هدف جذب کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

کمک 30 میلیون تومانی خیر ابهری در طرح احسان حسینیمحسن داودی، رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی توسط کمیته امداد، اظهار کرد: این طرح با هدف جذب کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه محرم و صفر و با مشارکت مردم نیکوکار و هیئات‌ مذهبی اجرا می‌شود.
وی در ادامه عنوان کرد: مناسبت‌های مذهبی ظرفیت بسیار مهمی در افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به شمار می‌رود.
این مسئول با اشاره به اهداف این طرح، گفت: طرح احسان حسینی به‌منظور هدایت بخشی از نذورات خیران و هیئات‌ مذهبی به نفع خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای ماه محرم در ابهر نیز اجرا شده است.
داودی با بیان اینکه در طرح احسان حسینی خیران و هیئات‌ مذهبی نذورات خود را در قالب غذای گرم، گوشت قربانی و بسته‌های مواد غذایی برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد اهدا می‌کنند، افزود: همچنین در قالب طرح احسان حسینی خیران می‌توانند با برپایی سفره‌های نذری در ماه‌های محرم و صفر، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را اطعام دهند.
داودی ادامه داد: حامی و خیر ابهری با تهیه بسته‌های سبد کالایی شامل برنج، روغن قند، شکر و گوشت برای 200 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر بالغ بر 30 میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی کمک کرده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر افزود: تاکنون خیران ابهری در مجموع بیش از 186 میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت شهرستان ابهر کمک کرده‌اند.
انتهای پیام
captcha