اختتامیه مرحله استانی مناظرات دانشجویی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3753760
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

اختتامیه مرحله استانی مناظرات دانشجویی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه دانشگاه - آیین اختتامیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سعید صالحی، سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری، روز گذشته 14 مهرماه در این آیین، اظهار کرد: زیرساخت و زیر بنای بالندگی و شکوفایی استعدادها، نتیجه یادگیری و گفت و گو است.
سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: گفت و گو در جوامع دانشگاهی از این لحاظ مورد اهمیت بوده که مقطع سنی، جنسیت و زمان در آن مد نظر گرفته نشده است.
صالحی با اشاره با تاثیر گفت و گو در جامعه دانشجویی در شرایط اقتصادی و سیاسی جامعه، خاطرنشان کرد: ارتقا بالندگی و شکوفایی استعداد، رشد و توسعه زیرساخت جامعه و همچنین ارتقا سطح علمی، از اهداف گفت و گو در مقاطع دانشجویی و به خصوص گفت و گو میان نخبگان دانشجویی و اساتید دانشگاه، به شمار می‌رود.
وی با اشاره به تاثیر مناظرات دانشجویی در ارتقا سطح کیفی علمی جامعه، بیان کرد: عملکرد دانشگاه‌های علمی کاربردی و به خصوص جهاد دانشگاهی به عنوان متولی این امر تاثیر بسیاری مطلوب و خوبی داشته چرا که افزایش توان استعداد در جوانان در عرصه‌های مختلف تاثیر به مراتب بالاتری در سطح استانی و کشوری دارد.
به گزارش ایسنا، در این آیین گروه «نغمه سبز» از دانشگاه پیام‌نور شهرکرد، گروه «تلنگر» از دانشگاه شهرکرد، گروه «آیت‌الله طالقانی» از دانشگاه شهرکرد، گروه «می‌توانیم» از دانشگاه شهرکرد، گروه «علامه» از دانشگاه جامع علمی کابردی، گروه «مرصاد» از دانشگاه شهرکرد، گروه «اصولگرایان اصلاح‌طلب» از دانشگاه شهرکرد و گروه «حرف حساب» از دانشگاه شهرکرد و همچنین هیات داوران در مسابقات مناظره تجلیل شدند.

انتهای پیام

captcha